Gjest Hei. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva med Doubleyourdating.com sin hjemmeside? Er den pålitelig? Det er ikke alle sider som er virusfrie. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lurer på noe, og spesielt disse som har blitt utsatt/er utsatt for mobbing og dårlige med kvinner. Kanskje en av grunnene på hvorfor vi er dårlige med kvinner og blir mobbet, er fordi vi ikke skal klare å forplante oss og spre våre dårlige gener videre? Tenk på det, er jo en grunn på hvorfor noen enkelte mennesker blir mobbet og hvorfor noen er bare født dårlige med kvinner. Kan skrive litt mer utfyllende om det, om noen missforstår hva jeg mener Seriøst? Enda mer PUA-greier på forumet? Det er Samliv kategorien. Blir akkurat som spørsmålet "Seriøst? Enda mer historie" på en historie kategori. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nei, det blir for dumt Knife. Hva med alle som er født med anlegg for å bli feit? Alle stygge jenter? Alle med vorte på nesa? Alle sjenerte? Alle asexuelle? Skulle tro vi hadde "sluppet" alle disse folka etter alle disse årene mennesket har levd, men de er her fortsatt Alle som er dårlige med damer kan lære seg å bli bedre! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er derfor du kanskje skal ut og møte nye jenter, slik at det i alle fall kan bli 2x1=2, evnt. 2x0,5=1 1 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Interessant. Nå orket jeg ikke å lese alt, men han virker som en smart fyr. Feil nr. 2 kan jeg som jente si at han har rett i Og hvilken feil er så det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå