Gå til innhold

Forskjellsbehandlign på wow..


Anbefalte innlegg

Tja, det var jo ei kvinne som gikk på date(sex) med en person for et par tusen gull, finnes slutty kvinnfolk overalt :wee:

 

Men seriøst så det ganske snodig, prøv å spill en random mix i CS der dere bruker ventrilo. Guttene i slike kamper kødder rundt og snakker dritt om alt mulig, men så snart de hører at det er ei jente på ventriloen som spiller sammen med dem så blir de helt stille og sjenert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de som ser spilleren for spilleren. Er du night-elf female hunter, driter jeg egentlig i hvem som sitter bak tastene. Men jeg skal innrømme at jeg har blitt overrasket et par ganger, når folk har sagt at de er kvinne eller mann. F.eks. en warroior jeg har spilt med i over 2 år, som jeg først i går fant ut at faktisk var en jente. Men jeg behandler henne på lik linje med alle andre, ikke finere i språket, ikke no smisking eller noe. Men jeg liker det sånn. Vi behandler hverandre som mennesker, og det er slik det skal være. Hvem bryr seg om kjønn, alder og hudfarge så lenge man trives sammen?

 

Folk legger for mye vekt på alt dette tullet. For å si det ærlig, men brutalt; "find someone that is as fucked up in the head as you are" ;)

Lenke til kommentar

Jeg har merket at språket kanskje er litt røffere når alle chars i en gruppe er menn. Men det tror jeg er mest underbevisst. Ingen antar at man er jente fordi man er female char, eller omvendt nødvendigvis. Jeg tror jeg bare en gang har faktisk fått vite at vedkommende jeg har spilt med er jente, og da hadde jeg ikke mistenkt det. Jeg har sjelden noen grunn til å lure på kjønn i det hele tatt når folk gjør det de skal. Bra spilling avslører ikke kjønn.... og jeg har aldri hatt noen grunn til å spørre heller.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
The only worthwhile profession in World of Warcraft is rolling a female character;

http://www.somethingawful.com/d/art-of-war...mounts-love.php

http://www.somethingawful.com/d/art-of-war...unts-love-2.php

9181767[/snapback]

 

HAHHAHAHAHAHA. fy faen han var eg geni. Falt nesten av stolen da han sa han var faren.

Men forstår ikke at gutter orker sånt. Man har da prinsipper. Han bør ha følt seg bra kvalm bak skjermen der.

Lenke til kommentar
Har faktisk tjent penger på å spille jente. Har fått 80g av en type i tillegg til diverse BoE blå items, også fikk jeg litt G av en annen type.

 

Jeg er den eneste i guilden som har fått items og penger for å være jente. Hvis folk spør om jeg er jente IRL sier jeg selvsagt ja, og da er det ikke så sjelden at det kommer litt ekstra inn i kassa. :p

 

(Alle main'ene mine er male BTW)

9166117[/snapback]

 

Jeg har heller ikke fått noe spesialbehandling med female chars sammenliknet med male. Har aldri blitt spurt om kjønn, men hadde jeg blitt spurt hadde jeg sannsynligvis sagt "who wants to know?" fordi jeg synes det er tullete å fiske etter sånt. Hadde aldri gitt meg ut for å være jente ihvertfall.

Lenke til kommentar

Har selv blitt spurt "r u gierl?", mens jeg spilte på en gnome mage alt (female, den het; Trekuken da) av en fyr.

 

Samtalen var noe slik;

 

"r u gierl?"

- Yes.

"r u swe?"

- No.

"Can I haef ur msn??"

- No.

"U want help wid instance??"

- No.

"can I hafe ur msn??"

 

Etc, fikk /w daglig når jeg logget på, av ham. "HEY!!1! How u doing? =))", og slikt.

 

/Ignore ftw.

Lenke til kommentar
Jeg er en av de som ser spilleren for spilleren. Er du night-elf female hunter, driter jeg egentlig i hvem som sitter bak tastene. Men jeg skal innrømme at jeg har blitt overrasket et par ganger, når folk har sagt at de er kvinne eller mann. F.eks. en warroior jeg har spilt med i over 2 år, som jeg først i går fant ut at faktisk var en jente. Men jeg behandler henne på lik linje med alle andre, ikke finere i språket, ikke no smisking eller noe. Men jeg liker det sånn. Vi behandler hverandre som mennesker, og det er slik det skal være. Hvem bryr seg om kjønn, alder og hudfarge så lenge man trives sammen?

 

Folk legger for mye vekt på alt dette tullet. For å si det ærlig, men brutalt; "find someone that is as fucked up in the head as you are" ;)

9181534[/snapback]

 

Totaly agree! Det er måten det burde være :) Alt blir også så mye koseligere for alle sin del, spøk, morro og gaming <3

Lenke til kommentar

Da jeg lagde min nye mage rollet jeg female rett og slett fordi de ser best ut som gnome. Men jeg merket at det var forskjellsbehandling. Tapte en roll på noen boots her om dagen og alle i gruppa passet på Nether så jeg kunne få den, fordi det var synd på meg. Herregud, helt patetisk spør du meg, den hadde jeg aldri passet på :p Men poenget var at man faktisk blir forskjellsbehandlet. Skjønner ikke at noen gidder en gang >.< Er de keene på cyber eller noe ? o.O

Lenke til kommentar

Har vært i en slags klan eller gjeng om du vil ganske lenge, og der har vi et par jenter som har blitt med gjennom årene. Jeg har vært med fra starten av og i starten var vi bare rl venner. Nå har klanen blitt litt større og internasjonal og et par jenter har blitt med. Utrolig hvor fantastisk mye oppmerksomhet og "makt" disse har fått, spesielt fra et par av de litt eldre i klanen, sære greier. Med makt så mener jeg admin rettigheter på servere, teamspeak osv. Begrunnelsen er jo at de er så mye mer modne og flinke. Joda de er bra jenter men at det er en fellesnevner på alle er sprøtt. Tror faktisk ingen av de under ca 25 bryr seg nevneverdig om at de er jenter, men for de litt eldre betyr det mer. Ikke noe negativt ment om noen men det er bare rart å se innvirkningen jenter\damer kan ha.

 

Så en litt annen erfaring her.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Har vært i en slags klan eller gjeng om du vil ganske lenge, og der har vi et par jenter som har blitt med gjennom årene. Jeg har vært med fra starten av og i starten var vi bare rl venner. Nå har klanen blitt litt større og internasjonal og et par jenter har blitt med. Utrolig hvor fantastisk mye oppmerksomhet og "makt" disse har fått, spesielt fra et par av de litt eldre i klanen, sære greier. Med makt så mener jeg admin rettigheter på servere, teamspeak osv. Begrunnelsen er jo at de er så mye mer modne og flinke. Joda de er bra jenter men at det er en fellesnevner på alle er sprøtt. Tror faktisk ingen av de under ca 25 bryr seg nevneverdig om at de er jenter, men for de litt eldre betyr det mer. Ikke noe negativt ment om noen men det er bare rart å se innvirkningen jenter\damer kan ha.

 

Så en litt annen erfaring her.

9185595[/snapback]

 

Hvor gammel er disse jentene? Joda, jenter blir fortere moden enn gutter. Men har møtt min del av jenter som whiner noe forferdelig og, rett og slett ikke er moden i det heletatt.. fjortiss er en tilstand ingen alder.

 

Selv hater jeg fnisetise, elsker morro, men fnisetise hihihihihi <--- den der typen... om noen begynner med slikt, da må jeg bare forlate. Om det er på wow, vt, rl spiller ingen rolle. Det er typisk små jenter å komme med den (14-16år)

Lenke til kommentar

Forskjellsbehandling. Ha, for noe tåpelig greier.

Jeg er like hyggelig mot alle. Hvilket kjønn spilleren har bryr jeg meg fint lite om. Spiller ikke WoW for å prøve å få napp, da drar jeg heller på byen eller lignende.

 

For meg er det samme fanken om du er jente eller gutt. Fortjener du kjeft, så får du kjeft. Fortjener du ros, så får du ros.

Lenke til kommentar
Da jeg lagde min nye mage rollet jeg female rett og slett fordi de ser best ut som gnome. Men jeg merket at det var forskjellsbehandling. Tapte en roll på noen boots her om dagen og alle i gruppa passet på Nether så jeg kunne få den, fordi det var synd på meg. Herregud, helt patetisk spør du meg, den hadde jeg aldri passet på :p Men poenget var at man faktisk blir forskjellsbehandlet. Skjønner ikke at noen gidder en gang >.<  Er de keene på cyber eller noe ? o.O

9184867[/snapback]

Bare av ren nysgjerrighet, hvordan vet du at dette er relatert til kjønn?

Jeg syns synd på folk som taper roll på items de vil ha jeg, selv om jeg ikke kjenner personen eller personens kjønn.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Foresten denne jenta jeg nevnte tidligere som la ut bilde av seg selv,

hun spilte da mage, og hadde helt forferdelig dps (såvidt over tanks).

Hun bodde da et eller annet sted i england, det samme gjorde vår kjære mage classleader, (ikke så langt fra hverandre utifra hva jeg skjønte).

Utrolig nok ''klarte'' hun trialen og ble member, ganske sikker på at det hadde noe med jente greia at mage CL lot henne bli member.

Forferdelig mage dette her og det er en forholdsvis seriøs raiding guild.

Det var også merkelig få som stilte spm. til hvordan hun faktisk kunne ha blitt promota.

Lenke til kommentar

Jeg behandler vel gutter og jenter på samme måte (er gutt RL). Snakket med en jente som var i gamle guildet mitt, akkuratt som om hun var en gutt, det endte med at jeg og hun ble gode nett-vennet, snakket alltid sammen når vi gamet. Før jeg migratet vekk fra serveren fikk jeg vite at hun var 23 år, mens jeg sitter her som en 16-åring. Skikkelig hyggelig jente, så _HVIS_ du er ute etter noe mens du snakker med en jente på wow, ikke blir for snill mot henne.. :nei:

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke blant de som spiller WoW så veldig mye, men jeg gjør vel ikke akkurat noen unntak om det er ei jente i gruppa osv.

 

Verste jeg vet er folk som inviterer meg til gruppe uten å si hvorfor.

 

Eller kanskje de er greie nok til å si "cmoe" eller noe sånt da, ikke at det hjelper så veldig mye egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...