Gå til innhold

Guitar Hero - Rocks the 80's

[spliff]

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat kjøpte spillet igår (fredag 27. juli) og satte oss ned med 12 øl og hadde tenkt å rocke litt beinhardt.

Vi starta Career-moduset på Hard vanskelighetsgrad og begynte å spille. Utrolig nok fikk vi 5 stjerner på alle 30 låtene utenom den siste på første forsøk (!).

Når alt var overstått kunne vi telle godlåter på én hånd, og over halvparten av artistene hadde vi ikke en gang hørt om.. Det var jo ikke de som ble husket fra 80-tallet.

Hvor er f.eks Vixen, Billy Idol, Heart og Girlschool?

Og bonuslåtene? Hvor har de tatt veien? Eller hva med nye gitarer og finish, kostymer, folk.. Hva faen? :dontgetit:

Dette spillet var imba zomgwtfbbq-o-rama ripoff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns Guitar hero er en jævlig god franchise og det er morsomt å spelle, knall sosialt.. men når det kommer til antall sanger man faktisk husker eller som er meget kjente er det svært få.

Har de ikke budsjett nok til Flere sanger?.. Guitar hero 1 var ganske bra .. 2ern skuffa med låt listene.. Jeg så Låt lista til guitar hero Rock the 80's og sa dette er bortkasta... når det er ca 6 sanger som mimrer 80 tallet resten er undergrunds band som aldri kom opp av komlokket.. det sier seg selv .. her skal de melke litt penger av oss.. Dårlig idee

Lenke til kommentar

Kan ikke en dritt om guitar hero, selv om jeg spiller det endel.

Hadde vært chill om det var Sony som utviklet det i samarbeid med Harmonix. Sony eier The Beatles:D Der snakker vi godlåter.

F. eks. I Want You (She's so heavy) hadde vært genial.

Lenke til kommentar

Det er nok åpenbart bare et melkeprodukt, ja. Likevel antar jeg at Rocks the 80's selger passe greit, bare fordi det er Guitar Hero. Jeg vet om flere (inkludert meg selv) som har kjøpt/bestilt det.

Ser det er flere på diverse fora som klager over at det er for lett også. Fem stjerner skal jo ikke komme av seg selv, for å si det slik. Må jo være en liten utfordring i det minste!

Synes også det burde vært bonuslåter. Noe á la Jordan, slik at scorehero-gutta hadde fått kost seg et par måneder ;)

Kostymer, finishes og slike ting er ikke så forferdelig viktig for min del. Det er de nye låtene som trekker meg :)

*Går tilbake til øving på Jordan-soloen på hard*

Lenke til kommentar

Dette er jo bare en add-on, i kjent "The Sims"-stil. Det er klart at man ikke får like mye nytt, dette er mer av en sangpakke enn en oppfølger. Venter man helt nytt så er Guitar Hero 3 løsningen, dette er bare en liten smakebit.

Jeg går nok til innkjøp av spillet, men kun fordi jeg er die-hard fan. Jeg liker også svært godt "What I Like About You" =D

Lenke til kommentar

Jaaja.. får fortsette litt med customs også.. men, dette er flott likevell.. :) Gleder meg til å slå kloa i det selv.. :D

Men, takk så inderlig Koopa.. Der fikk du meg til å glede meg sykt til Rock band.. The Strokes er jo favoritten by far! :D Killers har vel også en sang inni der.. :) Har ikke sett så mye på det, siden jeg ikke skal bruke alle penger jeg får på spill.. :p menmen.. gjort er gjort..

Dette skal nok uansett skaffes i nær fremtid.. selv om det bare er mer en sangpakke... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...