Gå til innhold

CS-server på www.gamer.no.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, en liten bump fra min side. Fisk stats-sia da :) . Bare bots på toppen, eller folk med veldig uorignalt navn.

Og ellers må jeg si serverne er veldig varierende, ene dagen så er det plutselig 5-6 fra en klan på et lag, som såklart skal whine mest mulig for å ikke miste "respekt" fra klanmedlemmene sine på en public server. Og syting på "Teams?" er overhodet ikke uvanlig. Kan nevne et par spillere (skal ikke det) som gjør det hele tia, hvis T ligger kraftig under og plutselig vinner overlegent en runde så er jo såklart lagene urettferdige.

Og en annen ting som kunne vært kjekt var å binde steamID'er til lag, om mulig. Sett at man kom inn på servern, istedet for å holde inne 1'knappen for å gå terror siden de har vunnet 10 0 så kommer man uansett på autoselect og på det laget blir man til kartet begynner på nytt. Eller noe sånt, utrolig plagsomt å se relativt gode publicspillere gå fra et tapende CT til et vinnende T (eller omvendt) kun pga statsen dems blir "ødelagt"...

Min lille syting :)

Lenke til kommentar
Auto Team Balance, for guds skyld.

9452928[/snapback]

Ja, slenger meg litt på denne - den som er per i dag er for "slapp", det går rett og slett alt for mange runder før den gjør forandringer, noe som ofte fører til enda mer ubalanserte lag fordi veldig mange forlater det tapende laget.

Jeg oppfordrer alle til og selv prøve å vurdere hvilket lag de burde spille på, jeg setter enormt stor pris på at de som ligger på topp på det vinnende laget bytter for å hjelpe det andre laget. Kudos til de av dere som gjør dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Konstant mute på chatten, så slipper vi disse folka som syter "gull gull, lag lag" osv osv...

9453215[/snapback]

Du sier mute, så da tipper jeg du snakker om de som SNAKKER i mikorofonen? I så fall, så er det bare å skrive voice_enable 0 i console, så slipper du å høre de mer :)

Og liker du ikke chatten, så skriver du hud_saytext 0, så forsvinner den og :) Begge to kan skrus på igjen med samme command, men med 1 i stedet for 0.

Lenke til kommentar

Nå er det kanskje mulig å få til punkt 1 på lista? På allmaps-serveren altså. Mapvote som popper opp på skjermen med 5-6 valg på random maps. Har sett dette på andre servere, det spilles en "notification"-lyd og 5-6 valg på nytt map popper opp før skifte av map.

Dette gjør at flertallet får stemme inn mappet de liker best av alternativene som serveren foreslår :)

Noen som vet hvor en sånn løsning kan hentes?

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Snakket med  utvikleren av amx/sm på irc:

{03:15:25} [bAILOPAN] http://bugs.alliedmods.net/index.php?do=details&task_id=357

9504095[/snapback]

Har sett litt på denne. Eksemplene på meny og kode så da forholdsvis greit ut. Betinger at man har både sourcemod (og metamod?) installert for å få til dette.

Det ligner litt på programmering (som absolutt ikke er min sterke side), og jeg fant fort ut at utdannelse innen elkraft-teknikk ikke er tilstrekkelig :!: Men hvis man vet hvor man skal gjøre dette, så er det jo bare å kopiere koden/eksemplet til riktig plass.

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...