chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Så det er folk der nå? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En som kaller seg for Focus bruker både wallhack og aimbot. Skriver dette innlegget i håp om at en admin kan komme på serveren.9409671[/snapback] Hva med å ta demo og sende inn? record demonavn status *filme nok bevis* stop Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Så det er folk der nå? 9409672[/snapback] 17 av 20 Svein. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Demoer kan sendes til meg eller legges til som vedlegg i denne threaden her så skal sette ban på idiotene som cheater. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm, savner litt kartrotasjon, må si at dust2 med awp-kuker på terror som står foran døra, og awp-kuker som dekker lang fra ct sin side begynner å bli slitsomt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm, savner litt kartrotasjon, må si at dust2 med awp-kuker på terror som står foran døra, og awp-kuker som dekker lang fra ct sin side begynner å bli slitsomt. 9411030[/snapback] Nesten så AWP-limt er tingen? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Nesten så AWP-limt er tingen? 9411561[/snapback] Det høres fornuftig ut ja. Blir jo skutt før man rekker å kjøpe ferdig våpen. Lite fair play egentlig. Misbruk av AWP begynner å bli slitsomt Svein. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm, savner litt kartrotasjon, må si at dust2 med awp-kuker på terror som står foran døra, og awp-kuker som dekker lang fra ct sin side begynner å bli slitsomt. 9411030[/snapback] Nesten så AWP-limt er tingen? 9411561[/snapback] Nesten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En awp-limit hadde vært midt i blinken jau. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når jeg spilte istad så kjøpte 6-7 folk på laget mitt AWP'er. Og alle de stasjonerte seg foran den doble døra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er jo mange som har sendt inn adminsøknader, deriblant meg selv Og jeg tror veldig få har fått svar 9381057[/snapback] Svar får du sånn ca nå. Litt treghet fra min side... Brukere som har sendt søknad uten å ha fått svar enda kan sende meg en e-post til [email protected] (gjerne med søknaden) så skal jeg sjekke det opp. Endret 3. september 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Spilte der i går, spiller til vanlig 1.6 så er ikke så veldig pro. Jeg bruker som regel et eller annet tøysenick så / M.F. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ser ut som at det går mye bedre nå Mye folk inne hvertfall i "fritida". Tror det var idle bots som gjorde det aller største utslaget. En stor takk til Jooakim for det Men det skader nok ikke med mer "admin-automatikk" dersom det er mulig. Hvordan gikk det med AWP-limit forresten? Svein. Endret 7. september 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
superninja Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Syns friendly fire er så unødvendig då folk på serveren ikkje sjekka radar. Gir admins ein mykje lettare jobb, også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og folk er gjerne hevnlystne . Skyter person A på B ned 10 hp med et uhell er sannsynligheten stor for at person B vil skyte ned person A med 50-60 hp... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og folk er gjerne hevnlystne . Skyter person A på B ned 10 hp med et uhell er sannsynligheten stor for at person B vil skyte ned person A med 50-60 hp... 9450571[/snapback] Ja jeg merker det, og personer som på en eller annnen måte har noe imot meg som admin angriper meg hele tiden, og antiTK systemet dreper de og kaster de ut, merkelig det der. Nesten jeg vil begynne å slaye de som TKer for "hevn".. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har disse serverne Vent / TS? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har disse serverne Vent / TS? 9451714[/snapback] Det tror jeg ikke, men er nå en smal sak for gamer.no og sette opp en vt server på en av serverne. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det hadde vært litt morsomt med VT server da. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Auto Team Balance, for guds skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå