Tannpirkeren Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Mm,når det har f.eks. har kommet 2 på hvert team, går botene automatisk bort.. 9309757[/snapback] Det er akkurat det jeg også ser for meg. Har sett andre servere som har dette implementert. At de forsvinner en etter en, etterhvert som det joines. Grei løsning. Edit: Lokkedue in action Svein. Endret 18. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Da er det aktivitet på de_dust2 igjen. Jeg får besøk og må dessverre ta en dame-pause Men ser at autoteam balance er virksom nå. Sveinl. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har tatt en kjapp titt etter et system for å få inn idle-bots uten å finne noe bra, så hvis dere har noen ideer tar jeg imot. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Putt følgende i cfg: bot_quota "4" bot_quota_mode "fill" bot_difficulty "2/3" bot_join_after_player "0" Ueland: Sjekk PM - svar når du har tid. :-) Endret 19. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 En grunn.. En admin skifter navnet mitt, og mange andres til fks. Fort of noobs Fort of losers, osv.. (Bare eksempler) Det er bare teit og dumt.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Putt følgende i cfg: bot_quota "4" bot_quota_mode "fill" bot_difficulty "2/3" bot_join_after_player "0" Ueland: Sjekk PM - svar når du har tid. :-) 9312085[/snapback] Stilig. Fungerer hjemme hos meg. Måtte opprette ny fil i cfg-mappa (listenserver.cfg) og kopiere inn linjene før det fungerte. Svein. Endret 19. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) En grunn.. En admin skifter navnet mitt, og mange andres til fks. Fort of noobsFort of losers, osv.. (Bare eksempler) Det er bare teit og dumt.. 9313080[/snapback] Hva snakker du om? Administratorene hos oss har ikke mulighet til å skifte navn på folk. Jooakim: Takker for tipset, har opdatert konfigurasjonen nå. Endret 19. august 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Der er idle-bottene på plass ser jeg Edit: Klokken er nå 18:37 og serveren er full, må sette på auto-retry for første gang... Svein. Endret 19. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ueland, jeg spilte her om dagen, og plutselig så skifta navnet mitt seg til noe tull, skifta tilbake, samme skjedde igjen, og med mange andre.. Det var kun oss med "utenlanske" tegn som navnet ble skifta på.. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ueland, jeg spilte her om dagen, og plutselig så skifta navnet mitt seg til noe tull, skifta tilbake, samme skjedde igjen, og med mange andre.. Det var kun oss med "utenlanske" tegn som navnet ble skifta på.. :S 9316397[/snapback] Strengt tatt, gjør det noe da? Er det på død og liv viktig å ha slike spesialtegn i aliaset sitt? oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ueland, jeg spilte her om dagen, og plutselig så skifta navnet mitt seg til noe tull, skifta tilbake, samme skjedde igjen, og med mange andre.. Det var kun oss med "utenlanske" tegn som navnet ble skifta på.. :S 9316397[/snapback] Strengt tatt, gjør det noe da? Er det på død og liv viktig å ha slike spesialtegn i aliaset sitt? oO 9316921[/snapback] Ja, for da kan alle se hvor kul man er ved hva man klarer å skape på tastaturet! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tushay. Imo er det greit med en eller noe sånt, men når du lager hele navn ut av spesialtegn som er vanskelige å lese fortjener du grisebank. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nå har jeg norske tegn, men en ting til.. b-real kaller seg "b-real [Admin]" eller noe sånt.. Han er ikke admin, så jeg og vi andre som spilte med han her i går/ Forgårs, ba han ta det bort, men han syntes det var "tøft".. Han er ikke admin, og skal ikke ha det bak navnet sitt.. Likt at han har det, som jeg..? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 b-real er da admin? Den ene gangen jeg var inne, holdt han i ørene til noen unger som ikke klarte å oppføre seg ordentlig. Sjekk signaturen hans! :-) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 b-real er da admin? Ja det er han, det var dog litt tilgangsproblemer en stund, som har blitt løst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå har jeg norske tegn, men en ting til.. b-real kaller seg "b-real [Admin]" eller noe sånt.. Han er ikke admin, så jeg og vi andre som spilte med han her i går/ Forgårs, ba han ta det bort, men han syntes det var "tøft".. Han er ikke admin, og skal ikke ha det bak navnet sitt.. Likt at han har det, som jeg..? 9324102[/snapback] ROFL Jeg er ikke admin? Hvordan kan du bare konstatere at jeg ikke var det sånn helt uten videre? Og nårtid sa jeg at det var tøft? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Det ser ut til at det er aktivitet på serveren hele kvelden og faktisk en stund ut på natta nå. Kjempebra ! Ueland gjør en god jobb med å få på plass mange attraktive funksjoner Svein. Endret 23. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 bra jobb, får ikke spillt så sent lenger Skole ftw.. nawt Men har begynt å bli bra med folk her nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 b-real, det sa du når jeg og 5 andre ba deg fjerne det. Du sa noe sånt; "Jeg har ikke AXX..! Men jeg syntes det er tøft å ha det der.." Har du Såkalt AXX nå..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 b-real, det sa du når jeg og 5 andre ba deg fjerne det. Du sa noe sånt; "Jeg har ikke AXX..! Men jeg syntes det er tøft å ha det der.." Har du Såkalt AXX nå..? 9352972[/snapback] Ironi over internet er vanskelig å skjønne av og til. Men jeg har axx(admin tilgang) nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå