Krom-stag Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som er med etterpå rundt 21.00-21.30 og utover kvelden? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja 9265203[/snapback] Hva heter du i spillet ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dust-only er nå satt opp med veddemålsmuligheter etter ønsker. Når det gjelder ping skal det være en grense på rundt 80, dog er autokicken der litt småsjabby til tider.. For de som lurer på hvilke addons som kan brukes, så kan dere sjekke sourcemod.net. 9258481[/snapback] har da aldri sett noe til det bet- systemet Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja 9265203[/snapback] Hva heter du i spillet ? 9265454[/snapback] Tasselabb, vel. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Bet fungerer nå Svein. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jepp Har fungert i noen dager nå. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Presterte å leke lokkedue ikveld også. Serveren er full nå Merkelig at alle joiner så snart det er kun 1 spiller inne. Det virker som at de_dust2 hos gamer egentlig er veldig populær, men at mange sitter på gjerdet og venter på at noen skal joine Denne serveren blir en suksess, finnes ikke tvil. Bare litt fin-tuning som skal til. Svein. Endret 17. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Btw, hadde det vært mulig å få prøvd å kombinert office og dust_2 på den serveren? Begge to er populære maps (se f.eks Hellfraggers Office og Dust_2-servere), og jeg vet at mange hadde satt pris på det, inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Btw, hadde det vært mulig å få prøvd å kombinert office og dust_2 på den serveren? Begge to er populære maps (se f.eks Hellfraggers Office og Dust_2-servere), og jeg vet at mange hadde satt pris på det, inkludert meg selv. 9304413[/snapback] Det hadde jeg satt pris på også. Skulle gjerne sett at cs_assault var med i tillegg. Men det virker som at gamer har fastsatt at det kun skal være de_dust2 only. Det var derfor jeg var så frekk å foreslå vote på maps, slik at flertallet får det som de vil, dersom man er åpen for en løsning som har flere maps. Tror personlig det er det beste for en offentlig server, dersom man ønsker høy aktivitet på serveren. Svein. Endret 18. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg kaller meg Crunkz. Get ready to be owned. Nææt! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Nytt forslag kom opp: "Team balance" da mange gode joiner samme teamet. Edit: Har samlet alle forslagene i første post. Svein. Endret 17. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Nytt forslag kom opp: "Team balance" da mange gode joiner samme teamet. Svein. 9305184[/snapback] Ja, eller at man må ta sånn "auto assign" eller hva det nå enn heter, når man velger team liksom. Endret 17. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Regner med at denne kommer på plass veldig snart siden det foregår litt smacktarding til tider der inne.. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Burde ha slik at når du joiner serveren så må du ta Auto-Assign og ikke Terror eller Counter-Terrorist. Slipper vi at det blir feige lag + at noen folk går til det "gode" laget. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Regner med at denne kommer på plass veldig snart siden det foregår litt smacktarding til tider der inne.. 9306143[/snapback] Det står veldig mye fornuftig i den linken, dette tar helt av Svein. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Presterte å leke lokkedue ikveld også. Serveren er full nå Merkelig at alle joiner så snart det er kun 1 spiller inne. Det virker som at de_dust2 hos gamer egentlig er veldig populær, men at mange sitter på gjerdet og venter på at noen skal joine Denne serveren blir en suksess, finnes ikke tvil. Bare litt fin-tuning som skal til. Svein. 9304321[/snapback] Hvo lenge sitter du lokkedue da? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hvo lenge sitter du lokkedue da? 9308359[/snapback] Det holder med 10-15 minutter. Jeg gjør det fordi jeg prioriterer denne serveren og synes dette er et meget godt tiltak av Gamer.no. Som Ueland tidligere har presisert, er det en god ide å opprette idle-botter, slik at "lokkeduen" slipper å kjede seg Svein. Endret 18. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvo lenge sitter du lokkedue da? 9308359[/snapback] Som Ueland tidligere har presisert, er det en god ide å opprette idle-botter, slik at "lokkeduen" slipper å kjede seg Svein. 9309706[/snapback] Mm,når det har f.eks. har kommet 2 på hvert team, går botene automatisk bort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå