Gå til innhold

CS-server på www.gamer.no.

Anbefalte innlegg

Jeg vil få mareritt av p90-rushene dine, b-real. Spraying av full guffe når jeg minst venter det, phøy.

9204852[/snapback]

P90 er gromvåpenet ;)

En liten oppsummering av forslag til forbedringer:

1. Mapvote før skifte med 5-6 maps hvor man kan stemme på det man liker best.

2. Mulighet for å sette penger på hvilket lag man tror vinner. F. eks "bet t all", "bet ct all" osv.

3. Legge inn noen bots (4 stk?) når ingen er inne og spiller. Så kan 1 og 1 bot skiftes ut etterhvert som man joiner. Slipper å være alene i dødperiodene.

4. Legge inn 100ms ping-kick, dette var et problem i går.

Blir vel en liten tur innom serveren etter klokka 21:00 i kveld også for min del  ;)

Svein.

9207533[/snapback]

Bet tror jeg neppe det blir lagt inn.

100ms ping-kick kan sikkert ordnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var positivt å høre.

Bet kan man selvsagt leve uten, men de øvrige punktene vil nok gjøre sitt til at serveren blir mer attraktiv.

Jeg ønsker veldig gjerne at denne serveren overlever, både av lojalitet til gamer.no og fordi serveren leverer krutt.

Edit: Forslagene gjelder de_dust2. Gungame er litt for spesiell.

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Jaja, i stad var det fulle lag, nesten i hverfall, ganske fin server egentlig :)..

9253612[/snapback]

Ja det kom seg etterhvert. Jeg måtte riktignok være alene ei god stund på serveren (de_dust2), men det betalte seg.

Takket være engasjementet til HenrikTheGuitar, fikk vi med mange folk. I skrivende stund er det nå ca. 20 stykker inne på serveren.

Det kunne vært en god ide å hatt med noen bots (4 stk) slik at man slipper å være alene til å begynne med. Sånt skaper inspirasjon til å joine. Så slipper ildsjelene å slite livet av seg med å få med folk.

Men akkurat nå er det gøy å være på gamer.no's server :)

Men ukene går og serveren forblir akkurat likedan. Er ikke gamer.no interessert i å skape et miljø rundt serveren de har opprettet? Vi må skape en MILJØ-vennlig server, som folk blir glade i og foretrekker fremst av alle servere. Dette kommer jo ikke av seg selv. Delegering av ansvar synes å mangle her.

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Dust-only er nå satt opp med veddemålsmuligheter etter ønsker.

Når det gjelder ping skal det være en grense på rundt 80, dog er autokicken der litt småsjabby til tider.. :hmm:

For de som lurer på hvilke addons som kan brukes, så kan dere sjekke sourcemod.net.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Håper DD2 serveren blir litt aktiv på dagstid å, og ikke bare om kvelden..

9258538[/snapback]

Dette er jeg enig i, men man kan ikke forvente at folk joiner for å spille alene. Hadde det bare vært noen bots der, så hadde man hatt noe å trøye seg med inntil andre joiner. Det er verst å ta det første skrittet, for da må man være alene. Men så snart det er folk der, så er det nemlig aktivitet lenge på serveren. Det så vi i går kveld også. Serveren er bra den, bare den greier å lokke til seg spillere.

Det eneste man kan gjøre, er å inspirere til å delta og gjøre serveren best mulig. Så vil resten etterhvert flyte av seg selv.

Svein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...