Frederick_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 var ikke der i går :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Aktiviteten har falt ganske så betraktelig ja dessverre noe som er kipt for det var artig å knuse dere noobies (hihi). Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Aktiviteten har falt ganske så betraktelig ja dessverre noe som er kipt for det var artig å knuse dere noobies (hihi). 9195261[/snapback] Jeg så at du var ganske aktiv i begynnelsen. Du fikk noen kuler av meg også, helt gratis og uten fraktkostnader Svein. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg så at du var ganske aktiv i begynnelsen. Du fikk noen kuler av meg også, helt gratis og uten fraktkostnader 9196247[/snapback] Gratis? Pff..jeg jobbet meget godt for å få de der skal du se Hvis noen vil spille i dag så kommer man til å spille etter 2100.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Aktiviteten har falt ganske så betraktelig ja dessverre noe som er kipt for det var artig å knuse dere noobies (hihi). 9195261[/snapback] Hehe, likte du da jeg plukka deg 3-4 runder på rad fra midt med awp? Jeg kommer på i dag rundt 21:00, hvis jeg ikke spiller match og hvis jeg i det hele tatt har mulighet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe, likte du da jeg plukka deg 3-4 runder på rad fra midt med awp? Jeg kommer på i dag rundt 21:00, hvis jeg ikke spiller match og hvis jeg i det hele tatt har mulighet. 9201137[/snapback] Ikke min feil at du må ty til AWP/AWM for å ta meg Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hvis noen vil spille i dag så kommer man til å spille etter 2100.. 9200683[/snapback] Den er grei. Håper det ikke blir klaustrofobi-fakter der inne når ".●• یv¹ •●." dukker opp da. Svein. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Mitt mål for kvelden er å knive deg på serveren hvis vi møtes, b-real Pass ryggen din! EDIT: Uuuuu, jeg er alene på serveren :/ Endret 3. august 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Sitter her og venter selv. Spørs om det blir mat før noen joiner serveren. Edit: Joiner de_dust... Svein. Endret 3. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Spiller nå. det er 4 stk innpå. Bare å joine Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvordan er det med aktiviteten der for tiden? Får ny pc her i neste uke (kan endelig installere Source) og kunne godt tenke meg å spille med noen fra forumet her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er folk på nå for de som vil spille dø som mektige krigere! THIS IS SPARTA!!!!!! Endret 3. august 2007 av b-real Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vil få mareritt av p90-rushene dine, b-real. Spraying av full guffe når jeg minst venter det, phøy. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var gøy de rundene jeg fikk vært med på igår. Eneste som irrterte meg var at jeg måtte laste ned alle banene, men jeg vant vel 2 ganger eller noe så det var jo kult Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som kan sende server IP'en over PM så jeg kan være med å spille, har nesten ingen gode servere å spille på lenger. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fra sticky; Gamer.no #1 - GunGame Turbo (cs1.gamer.no) Gamer.no #2 - Dust2 Only (cs2.gamer.no) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 cs2.gamer.no:27015 hvis du får problemer. Kiss! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tusen takk! Da er jeg med å spille en eller annen dag . Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) En liten oppsummering av forslag til forbedringer: 1. Mapvote før skifte med 5-6 maps hvor man kan stemme på det man liker best. 2. Mulighet for å sette penger på hvilket lag man tror vinner. F. eks "bet t all", "bet ct all" osv. 3. Legge inn noen bots (4 stk?) når ingen er inne og spiller. Så kan 1 og 1 bot skiftes ut etterhvert som man joiner. Slipper å være alene i dødperiodene. 4. Legge inn 100ms ping-kick, dette var et problem i går. Blir vel en liten tur innom serveren etter klokka 21:00 i kveld også for min del Svein. Endret 4. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Håper dere i Gamer.no virkelig hører på hva vi brukerene har å si her. Kommer til definitivt å bruke serveren mye om den får de fasilitetene Svein nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå