Ueland Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) De som var admins på serverne dems før var i hvertfall idioter. Delte ut ban's i hytt og pine uten grunn. 9158401[/snapback] Alltid like bra med folk som kan dokumentere påstander, kjempe. Har det vært noe fjas kan du sende meg en PM på det, ellers anser jeg det som at det ikke har vært noe problem med admins der. Når det gjelder GG så kan de av dere som har funnet feil sende disse til meg i PM, så kan jeg sjekke det opp. Serveren er satt opp etter noen punkter og vi har ingen planer om å omgjøre måten selve spillet kjører. Dog kan fint roundtime etc korrigeres. Jeg driver å undersøker hvorfor ennkelte ikke har fått tilbakemelding på søknadene sine enda, det skulle jo ha skjedd for en stund siden. Som nevnt tidligere har vi en server klar som nok skal få 1.6, men først bør jo ting komme på plass skikkelig med disse vi har. Endret 29. juli 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Selv om jeg ikke hadde tenkt å ta dette opp. Jeg har maskin til å kjøre både 1.6 og cs:s, men foretrekker 1.6 fordi det av en eller annen grunn virker som om spillerne er mindre og løper raskere enn cs:s. De løper vel sikkert like raskt, men det er i så fall fordi "kjempene" i cs:s er så mye større.. Nå vet ikke jeg om dere har server på IRC, men det burde det kanskje vært. Stats er også viktig for mange, tro det eller ei. Egen del på forumet er ingen dum ide. Dersom serveren en gang skulle slå gjennom vil helt sikkert mange ha klager, tips etc. Det blir raskt rotete med alt cs snakk i en "katalog" Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jooakim : God å ha i loggen den. Det skal mer til for å fange faste spillere enn lav ping og et kjent navn. Faste spillere får du ved å sørge for å holde en god stemning og å høre på hva spillerne mener, gjerne ved å ha en voksen og stabil adminstab og en driftadmin som er villig til å endre på serveren. En server som bare blir startet på dust2 med et par tre tilfeldige admins og får seile sin egen sjø vil selvsagt ende opp tom, selv promotert på en så stor side som gamer.no. Og få i gang 1.6-serverne. Forresten, det heter ikke "mirc", det heter "IRC". mIRC er en IRC-klient som kobler seg til et IRC-nettverk. Du sier ikke "nettsider på Firefox", så du bør heller ikke si "kanal på mirc". 9165107[/snapback] Ja, et godt servermiljø er viktig. Det er derfor en må få faste spillere og hyggelige og erfarne admins. Det er alltid artig å se spillere du kjenner igjen fra tidligere, spille på en server. Her har jo også diskusjon.no et ufattelig godt grunnlag, da en kan kjenne igjen brukernavnene som er på forumet òg! For å få gode og erfarne admins, bør dere ikke ansette admins under 16 år, da de fleste oppfører seg relativt dårlig. Dere bør også publisere en "vi søker admins"-nyhet på gamer.no, hvor det er mange(?) lesere. Kron: Selvfølgelig har det noe å si. Da det er 1,19 CS:S-spillere per CS:S-server, og 1,89 CS-spillere per CS-server. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dust2 only Dust2 er et jævla random map som jeg er gruelig lei av etter veldig mange års CS spilling.... skjønner ikke at folk spiller det så ofte Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Som jeg regner med er det flere som har søkt som admins, og vis flere av disse er over 16 og har skrevet en god søknad så blir det vel nok admins tror jeg Lenke til kommentar
hiper Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dust2 only Dust2 er et jævla random map som jeg er gruelig lei av etter veldig mange års CS spilling.... skjønner ikke at folk spiller det så ofte 9166487[/snapback] Er dust2 et jævla tilfeldig map? kan du utdype den "settninga" ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 "Random" trenger ikke bety tilfeldig i CS-context. Jeg regner med han mener at det er hva du kan kalle et nybegynnermap hvor skills ikke er så nødvendig som på f.eks train. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) 1. Det som kanskje hadde vært tingen, er at det popper opp mapvote før skifte med 5-6 maps hvor man kan stemme på det man liker best. Ser at flere servere begynner å få dette nå. 2. Mulighet for å sette penger på hvilket lag man tror vinner. F. eks "bet t all", "bet ct all" osv. 3. Legge inn noen bots (4 stk?) når ingen er inne og spiller. Så kan 1 og 1 bot skiftes ut med folk etterhvert som de joiner. Slipper å være alene i dødperiodene. Jeg vet at alle mulighetene ovenfor kan legges inn, da det brukes på andre servere. Litt "Science fiction"... Tenk hvor morsomt det hadde vært om noen med litt kunnskap kunne konstruert maps av f. eks kjente arenaer i Norge? T-banen på Oslo S, Karl Johan m/slottet og andre kjente steder. Det hadde mildt sagt vært knalltøft Svein. Endret 30. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 "Random" trenger ikke bety tilfeldig i CS-context. Jeg regner med han mener at det er hva du kan kalle et nybegynnermap hvor skills ikke er så nødvendig som på f.eks train. 9170272[/snapback] Akkurat =) Lenke til kommentar
hiper Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor trenger du mere skills for og spille train da? Er motstanderne som gjør det vanseklig. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Fordi alle veit hvor de skal gå på dust2, alle veit alle plassene å gjemme seg på, campe på, skyte på , kaste granat på osv.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor trenger du mere skills for og spille train da? Er motstanderne som gjør det vanseklig. 9172595[/snapback] For det første er det flere stedsnavn i train som en må huske. Og om bomben blir plantet, er det mange flere gjemmesteder på train enn på dust2. I tillegg passer maps som train mye bedre for klaner, enn for mixer, da en trenger gode taktikker. Selvfølgelig er dust2 bedre for klaner enn, enn for mixer, men det er ikke like vanskelig å komme med en taktikk som fungerer. :-) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor trenger du mere skills for og spille train da? Er motstanderne som gjør det vanseklig. 9172595[/snapback] Det er jo veldig mange ting som er i veien og som man må løpe mellom. Som f. eks togene. Du vet ikke ordet av det før noen kommer bak deg. Eller man kan også skyte under toget og treffe føttene til fienden. På de andre mapsene mangler slike elementer. Personlig liker jeg ikke de_train pga. at den er så lett å gjøre feil på. Men alle har jo sine favoritter. Svein. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg er heller ikke fan av train Spiller aldri den i clankamper, da får andre spille for meg:p klarer den bare ikke :S Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg var inne på serveren i går kveld. Fremdeles ingen som spiller der. Det kunne med fordel vært plassert ut noen bots mens man venter på at andre joiner. Svein. Endret 31. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg synes det med fordel kunne vært introdusert en litt mer spensig mapcycle enn dust2 only. Det finnes masse gode maps til Source (og like mange dårlige) som kunne vært puttet inn i en mapcycle. Det finnes tonnevis av dust2-only servere, så jeg hadde satt pris på å få mulighet til å spille maps utover dust2, aztec, inferno og den vanlige haugen. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Det synes jeg også. I tillegg kunne det vært lagt inn mapvote slik at flertallet bestemmer valg av arena. Hvis dette er en server beregnet for mange spillere selvsagt. Svein. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Nå er det folk på gungame-serveren for de som ikke sover Svein. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Var innom g serveren i natt jeg og, lå med bærbare i senga Hva kalte du deg ingame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå