GeForcy Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei alle som liker å tegne og alle andre som liker fine tegninger! Jeg vil sette i gang en tegnekonkuranse for alle som liker å tegne i fritiden! Jeg deltar også. Jeg håper på en hyggelig og rettferdig konruranse. (Hvorfor gidde å delta? For bevise at du kan tegne for alle på diskusjon.no vel?) Litt om meg selv: Jeg er 16 og er en gutt. Som dere ser på avataren er jeg fra Russland (Novosibirsk). Artjom er mitt ekte navn. Jeg kom til Norge ca. 5 år siden og jeg liker meg her. Når det gjelder tegneferdighetene mine så er jeg ganske flink (jeg vil ikke skryte, men jeg vil heller ikke lyve) Regler: Du må bruke en blyant. Tegningen må inneholde noe fra sommerferien din. Du må tegne selv. Og det aller viktigste: Ha det gøy! Fristen er 10. august. Alle tegninger må sendes til meg med e-post eller med vanlig post innen fristen (send pm/e-post for mer informasjon) . Alle tegninger som jeg får skal jeg poste her 10. august så alle som vil kan stemme fram til 15. august. Jeg skal telle alle stemmene og presentere 3 vinnere (1. 2. og 3. plass) 16. august. Husk å stemme! Stemmeregler: Lag en liste med 6 beste tegninger. Poeng: 2, 4, 6, 8, 10 og 12. Stem en gang. Lykke til alle sammen! Gleder meg til å se om noen i Norge kan tegne Eller er det bare meg? - Det er fint så lenge du er fornøyd. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Привет и Приветствовать. (Dama er russisk og jeg har ikke peiling, men det var nå et tappert forsøk. ) Bra initiativ. Jeg kan ikke tegne, men du må jo legge ut noen eksempler her for å vise hvordan nivået er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Denne posten er ikke plassert i korrekt kategori. Vennligst ikke bare plasser posten der du tror den er korrekt. Vet du ikke den korrekte kategorien så rapporter din egen tråd så vil en moderator flytte den til korrekt plass. Vennligst post på nytt i korrekt kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg