Gå til innhold

Hvor gammel er folket som gamer wow? ol.


Hvor gammel er folket som gamer WoW?  

536 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er folket som gamer WoW?

    • Mindre enn 10 år
      4
    • 10-13
      8
    • 14-16
      96
    • 17-19
      193
    • 20-23
      112
    • 24-27
      53
    • 28-30
      19
    • 31-34
      25
    • 35-39
      10
    • 40-50
      5
    • Eldre enn 50
      10


Anbefalte innlegg

Snipp

9396976[/snapback]

 

Den var litt ny. Hørt at folk har skilt seg pga wow. men aldri starta fordi paret har skilt seg :hmm:

9397097[/snapback]

 

Jah, var kanskje litt rart det der, men var nå sånn det skjedde. Før jeg ble skilt kunne det ikke falle meg inn å spille et MMORPG. Nå bruker jeg all tid jeg ikke er på jobben bak data'en, hehe.

9397245[/snapback]

 

Hehe. går forran alt. er det ikke sånn? neida helt enig. dagen jeg får meg ei dame, så legger jeg bort WoW om ikke hun også spiller da :p Hadde ei for litt siden, men ble ikke slutt pga wow :p Jobber bak data'en selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17 år, spilt siden starten av februar 2007 :)

 

Den lengste pausen jeg har hatt er vel den jeg har nå, som så langt har vart i 9 dager, grunnet blizzard investigation etter at accounten min ble eid av keylogger -.- xD

 

Litt stress å starte i 2007, siden jeg nådde lvl cap samtidig som erfarne spillere begynte å cleare SSC/TK :)

 

( <3 friends som får meg inn i SSC/TK raiding guild før jeg har ble revered med Violet Eye :) )

 

Når jeg får noe viktigere å bruke tiden min på kommer jeg nok til å roe ned spillingen litt, men når det skjer er vel mer usikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...