Gå til innhold

Hvor gammel er folket som gamer wow? ol.


Hvor gammel er folket som gamer WoW?  

536 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er folket som gamer WoW?

    • Mindre enn 10 år
      4
    • 10-13
      8
    • 14-16
      96
    • 17-19
      193
    • 20-23
      112
    • 24-27
      53
    • 28-30
      19
    • 31-34
      25
    • 35-39
      10
    • 40-50
      5
    • Eldre enn 50
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fylte nettopp 21.

 

Editert: Og er tydeligvis helt gjennomsnittlig.

9172119[/snapback]

 

 

Jeg la merke til det nå jeg også :D

 

Men hvorfor har jeg hatt intrykk av at man ser fler 15-16åringer der inne da? oO

9172148[/snapback]

 

Sikkert fordi en del eldre folk i stusseligere deler av Europa har hatt mangelfull engelskopplæring og skriver deretter.

Eller min personlige favoritteori: De oppfører seg dårlig fordi de er på internett og ikke risikerer juling tilbake.

Lenke til kommentar

Den siste går jeg virkelig for..

 

men om man spørr hvor gammel der er, slik oppfatning av at de er yngre :p

 

Eller kanskje man legger mer merke til dem, på måten de prater, mer utagerende?

 

Eller kanskje vi rett og slett må vente litt for at avstemmingen her skal bli korrekt, den kom jo akkurat :) Og ikke alle som har besvar, står null på mange..

Lenke til kommentar

Etter å ha spillt WoW i 2 år og 3 måneder, så er det ikke så vanskelig å skille mellom små drittunger og eldre/øst-europeiske folk som gjerne ikke snakker så godt engelsk.

 

Hadde ett tilfelle for litt tilbake, 41 år gammel polakk som forstod faktisk engelsk ganske greit, men skrev selv alt han sa via translator. Førte jo til noen gode minner. (Wall of pants anyone?? :D )

 

Tror gjennomsnittalderen på forumet her ligger rundt en 16-18 år.

Lenke til kommentar

Denne tråden og pollen bekrefter det jeg opplevde med WoW. Et MMO fullt av umodne mennesker med oppførsel deretter. Er nok en av grunnene til at WoW er så pass populært, da WoW er et spill med lite dybde og er enkelt for til og med en 10åring å sette seg inn i. Trenger ikke bruke de små grå i stor grad for å mestre dette spillet.

Lenke til kommentar
Denne tråden og pollen bekrefter det jeg opplevde med WoW. Et MMO fullt av umodne mennesker med oppførsel deretter. Er nok en av grunnene til at WoW er så pass populært, da WoW er et spill med lite dybde og er enkelt for til og med en 10åring å sette seg inn i. Trenger ikke bruke de små grå i stor grad for å mestre dette spillet.

9176754[/snapback]

65% av de som har vota så langt er mellom 17 og 23 år...

 

kaller du de umodne?

 

Ville du kanskje heller at bare folk over 25 fikk spille WoW?

 

30?

 

herregud mann, det er et spill. alle skal kunne få lov til å spille det så lenge de klarer.

Lenke til kommentar
Denne tråden og pollen bekrefter det jeg opplevde med WoW. Et MMO fullt av umodne mennesker med oppførsel deretter. Er nok en av grunnene til at WoW er så pass populært, da WoW er et spill med lite dybde og er enkelt for til og med en 10åring å sette seg inn i. Trenger ikke bruke de små grå i stor grad for å mestre dette spillet.

9176754[/snapback]

65% av de som har vota så langt er mellom 17 og 23 år...

 

kaller du de umodne?

 

Ville du kanskje heller at bare folk over 25 fikk spille WoW?

 

30?

 

herregud mann, det er et spill. alle skal kunne få lov til å spille det så lenge de klarer.

9176790[/snapback]

 

Enig... i følge voten er det ikke direkte småbarn som er i flertall.. det er faktisk 0% under 10år...Denne voten viser jo ofc ikke det fulle heltallet.. men den gir da en liten pekepinn...

 

Ting trenger heller ikke være så veldig innviklet.. Det er godt å komme hjem å slappe av med wow. ja, slappe av! både fysisk og psykisk. det er det som er så fint med wow, du kan bestemme helt selv om du vil gå rundt å drive med hjernedød-grinding, eller om du vil gå pvp/ins. Om du ikke klarer å tenke, ressonere ect innfor pvp, er du ganske fucked ..

 

Langtongting burde kanskje ikke være så dømmende før han har prøvd selv. eller kanskje han bare er sjalu?

Lenke til kommentar

Det er nok "mental alder" som er viktigst, altså modenhet. Hva man legger i det, kan være veldig individuelt, men de viktigste poengene for meg er:

 

Gode engelsk kunnskaper (ja, det har lite med alder å gjøre.)

Villig til å høre på andres ideer og tanker selv om de ikke er forenlige med dine. (Taktikk på bosser osv. )

En viss grad av selvoppofrelse for gruppens beste. (Rogues som ruller på The Sun Eater havner på ignore-liste.)

Lenke til kommentar
Det er nok "mental alder" som er viktigst, altså modenhet. Hva man legger i det, kan være veldig individuelt, men de viktigste poengene for meg er:

 

Gode engelsk kunnskaper (ja, det har lite med alder å gjøre.)

Villig til å høre på andres ideer og tanker selv om de ikke er forenlige med dine. (Taktikk på bosser osv. )

En viss grad av selvoppofrelse for gruppens beste. (Rogues som ruller på The Sun Eater havner på ignore-liste.)

9177966[/snapback]

 

 

Den holder jeg med, som de sier : Fjortiss er en tilstand ikke en alder.

Syns ikke folk skal dømmes for fort utifra engelsk kunnskaper, noen tar språk lettere enn andre. Selv skriver jeg ikke perfekt, men prater dertil greit :) Som min gamle lære sa -du kan engelsk, du kan bare ikke skrive det. Mange år siden da, jeg skrev ting presis slik det ble sakt, slet i norsk også. Men øvelse gjør mester.. innfor wow brukes det jo mye engelsk, så folk blir jo terpet på det..å med tiden bedre :) Eneste bakdeln er, de kan fort falle til forkortelser. så er du sjenerelt ikke god i engelsk, ikke legg til deg den vanen med u i stedet for you. omw i stede for on my way ect. Men bruk det til en ypperlig sjangse å lære seg å skrive, på en litt mer morsom måte :)

 

Ja, å ikke ta tips som kritikk :) -du burde heller gjøre.. kanskje om du gjør...hvorfor gjør du ikke.. osv

Dette er IKKE kritikk...det er tips om hvordan du kan forbedre deg. Ta det til deg og prøv det ut, bruk det. Om du har en annen oppfatning, argumenter for hvorfor, men ikke skap en krangel utav det. Joda, er mange ganger nabbs som kommer med tips så :p -hvorfor healer du ikke deg selv? eeh...jeg er shadowpriest å går derfor ikke ut av shadowform. dør jo ikke uansett xD vampiric <3

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...