Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ang. hår og slikt..

Requi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare en myte at håret blit tjukkere, tettere eller lengre om man barbarer det. Grunnen til dette er at mange begynner å barbere seg i puberteten - når hårene naturlig blir tjukkere, tettere og lengre. En annen grunn er at når du barberer deg så kutter du hårene på det tjukkeste punktet, så når de kommer ut igjen vil de med det første ha en tjukkere spiss enn de hadde før, men dette hårene blir slitt osv og du vil ikke få tjukkere hår for alltid.

Altså kan du barbere deg uten å bekymre deg for å forverre problemet.

9158893[/snapback]

Den har jeg og fått med meg, men om du ikke liker å barbere deg så alt for ofte så kan du jo vokse da. Da rykker du jo opp hårene med roten av og du slipper risikoen med at det klør og stikker. :)

Lenke til kommentar
vitsen med å barbere magen og brystkassa da?  ser j helt dumt ut må ta beina og armane også da?

ellers blir det hår på beina og armane hårløs på magen og brystkassa??  må jo se helt dumt ut spør du meg.....

9160136[/snapback]

Hehe, finns jo folk som fra naturens side bare har hår på armene og bena, men minimalt på mage og bryst da.

Mener du de skal styre med å barbere legger og armene og da kanskje? :cool:

Endret av LuuLuu
Lenke til kommentar
vitsen med å barbere magen og brystkassa da?   ser j helt dumt ut må ta beina og armane også da?

ellers blir det hår på beina og armane hårløs på magen og brystkassa??  må jo se helt dumt ut spør du meg.....

9160136[/snapback]

Hehe, finns jo folk som fra naturens side bare har hår på armene og bena, men minimalt på mage og bryst da.

9160252[/snapback]

men dem er heller ikke glatt barbert, det blir du vis du vokser bryst og magen, da blir du helt glatt... da ser det dumt ut.

fra naturen sin side selv om du har lite hårekst så vil jeg tro du har litt på brystet og ivertfall en veiviser..... det jeg mener som ser helt dumt ut er glattbarbert :hrm:

Lenke til kommentar
vitsen med å barbere magen og brystkassa da?  ser j helt dumt ut må ta beina og armane også da?

9160136[/snapback]

9160252[/snapback]

men dem er heller ikke glatt barbert, det blir du vis du vokser bryst og magen, da blir du helt glatt... da ser det dumt ut.

fra naturen sin side selv om du har lite hårekst så vil jeg tro du har litt på brystet og ivertfall en veiviser..... det jeg mener som ser helt dumt ut er glattbarbert :hrm:

9160775[/snapback]

Greit jeg bøyer meg i støvet. :)

Lenke til kommentar
Ok, mange smarte folk her ;) Hehe, er 16 (snart 17) da :p

Men, takk for mange gode svar! Blir vell kanskje litt "stell av junior" en gang snart ;):p Damene liker det vist kort/glatt der ;)

9160974[/snapback]

Det er bedre om du bare stusser litt enn å ta barberhøvelen vil jeg si...

Lenke til kommentar

Ja, ok :p

Haha, en artig liten historie ^^

Når jeg var liten, så jeg en gang sånne muskel-byggere (brunkrem menn som poserer) på TV. :p Begynte å lure på hvorfor de ikke hadde noe hår på seg... Trodde at om man fikk såååå store muskler, at huden strammet seg og "klipte" av alt håret på kroppen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...