wo0ly Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan jo lage et mindre ett hvis du vil, men viste ikke hva du ville bruke det til så komprimerte så lite som mulig så får du heller komprimere selv slik du vil ha det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Kunne du ha komprimert det litt? Også er det noen forstyrrelser i animasjonen i form av streker o.l. Går det ann å få vekk dette? Takker for din hjelp! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vil du ha det i den størrelsen originalbildet er i? Kan jo spare litt plass der. Hvilke streker er det du ser? Det ser ikke jeg, beklager. Skal se hva jeg kan gjøre, gimme a minute. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Kunne du ha lastet opp den nye kloden for meg eller? Eller har du glemt det? Hadde vært veldig fint om du hadde fikset det for meg! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Aii, sommerferien slår til igjen Skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb, er ikke så mye man gidder ta seg til når man jobber så mye om dagen. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ser ut som jeg ikke har klart å forklare meg helt.. Dette vil jeg helst få rotert til høyre liksom.. Altså, jeg kan jo gjøre dette i photoshop e.l, ved å rotere 1 grad til høyre av gangen, og lagre. Også fortsette til jeg har kommet helt rundt. 9165488[/snapback] Ordet du er ute etter; rotere med klokka. Det skjønner de fleste Neste gang kan du spørre: "Hvordan får jeg dette bildet til å rotere med klokka". Har aldri brukt After Effects selv, så midt forslag ville vært å lage macro i Photoshop Men det er jo enda mer tungvint. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Brukte web-sikre farger, alpha-matte og kortet ned litt på omløpstiden for å spare litt plass, så vi endte opp på 7,9 MB. Enjoy http://www.dump.no/files/02e3f8e0396d/clode_12.gif Endret 4. august 2007 av wo0ly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå