Gå til innhold

Nå kan du få bacon på alle våre produkter.

GA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

hahaha, nice :thumbup:

Er så enig med deg GA. - Hadde gladelig puttet bacon i kakoen til noen hvis de ba om det :p

Gjelder dette tilbudet om bacon i hele Norge/i Bergen? :devil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
jeg synes vi bør samles en par-tre stykker i bergen i morgen for å bestille sammen.

3 mcflurry daim med bacon takk XD

9158351[/snapback]

Jeg stiller! :dribble:

Neh...

Lenke til kommentar
jeg synes vi bør samles en par-tre stykker i bergen i morgen for å bestille sammen.

3 mcflurry daim med bacon takk XD

9158351[/snapback]

Jeg stiller! :dribble:

Neh...

9158489[/snapback]

Joda det gjør du, ellers kommer jeg og tar deg... :ph34r:

Lenke til kommentar

Ganske morsomme reaksjoner fra de som jobber der også. En kamerat bestilte kaffe med bacon, fikk først et forfjamset blikk og et: "Hæ?" før han sa. "Selvfølgelig". Men han feiget ut da, og sa han kødda før han rakk å putte bacon i koppen...

Men tenker jeg prøver smoothie i morgen om jeg rekker...

Sykemeldt= For lite å gjøre, og for mye penger å gjøre det med.

Edit: Gjelder forresten alle McD's i Norge til den som lurte på det... TV reklame for det hvertfall...

Endret av GA
Lenke til kommentar

det nærmeste jeg kommer da,

var da jeg bestilte cheese-burger meny uten ost og brus

i Sverige! XD

ekspeditøren ble først frustrert og begynte og forklare at det ikke gikk ann.

og etter 5 min. diskusjon ble han sint. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet på McDonald's og jeg har puttet bacon i Softisen. Eneste problemet er at baconen skal være varm når den selges, varmen får den fra å ligge på kjøttet. Et annet problem er at de som jobber i kassen ikke har lov å ta på maten, så da må de sende isen bak til kjøkkenet for at de skal putte bacon i den. Det er vel heller ikke lov å blande produkter, men når de sier at man kan få bacon på alle produkter så sier de jo det.

Egentlig ganske kjipt hele greien. Bacon skal være sprøstekt, på McDonald's er den stekt på forhånd før den fryses ned. Den tines igjen ved at den bare ligger der i 15 min (eller var det 20) også legges den på kjøttet og selges. Blir ikke mye sprø av det.

Så også at det var en som nevte at han ville prøve å bestille noe som ikke finnes. Tror ikke du er klar over hvor mange som prøver å bestille McPølse, McHotdog osv. Gjerne litt eldre mennesker. De tror de kan få alt der så lenge de putter Mc foran.

Cheeseburger uten ost er også normalt, da Cheeseburger og det som bare kalles Hamburger er akkurat det samme (uten ost, da), men bestiller du en stor meny får du Cheeseburger til, og ikke Hamburger. Om du da ikke vil ha ost må du selvfølgelig få Cheeseburger uten ost (for at det ikke skal bli feil i systemet).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Regnet med det var flere som hadde testet dette ja. Var egentlig utrolig skuffet over at han nektet å gjøre det. McD's kakao er ikke akkurat verdens mest spennende i seg selv, så endte opp med å kaste halve...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...