GA Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) McDonalds har i det siste tilbudt "Bacon på hvilket som helst produkt for 5,-", så jeg tenkte å teste dette og bestilte en kakao med bacon på min lokale McDonalds(Grorud i Oslo). Jeg fikk da følgende tilbakemelding: Mc ansatt: Hæ? Meg: Kakao med bacon... Mc ansatt: Det var rimelig spesielt, 11,- Meg: Takk. Mc ansatt: Men du får ikke bacon i(mens han fyller koppe Meg: Å? Hvorfor ikke? Mc ansatt: Det går ikke oppi koppen... Meg: Hæ? Det står "ethvert produkt på lappen der" Mc ansatt: Vi mener "Bare burgere" Han gir meg koppen og jeg går... Antar en del andre har prøvd dette før... Noen som faktisk har fått bacon i Mcflurry, kaffe eller kakao'en sin? Evt reaksjoner? Endret 27. juli 2007 av GA Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, jeg bestiller bacon til kaffeen min hver dag. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hmm, whack. Hadde jo vært litt kult om noen putta bacon oppi kaffen, da. Sånn man finner opp nye drinker. Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Mest for moro skyld etter simpsons filmen vi prøvde dette, men pakistaneren i kassa ble ikke spessielt blid. Hadde jeg jobbet der hadde jeg gladelig puttet bacon i alt folk ba om... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og sannsynligvis ikke jobba der veldig lenge når de lurer på hvor alt svinnet på bacon var blitt av. Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Og sannsynligvis ikke jobba der veldig lenge når de lurer på hvor alt svinnet på bacon var blitt av. 9157570[/snapback] Man tar jo selvfølgelig betalt for Bacon'et(jeg la 16,- på disken). Er rimelig sikker på at de blir målt på det også, siden de er så flinke til å spørre om det... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og sannsynligvis ikke jobba der veldig lenge når de lurer på hvor alt svinnet på bacon var blitt av.9157570[/snapback] Det er jo ikke svinn, men mersalg. Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Og sannsynligvis ikke jobba der veldig lenge når de lurer på hvor alt svinnet på bacon var blitt av.9157570[/snapback] Det er jo ikke svinn, men mersalg. 9157581[/snapback] Nettopp. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Du tar jo betaling for baconet, så McDonalds hadde vell bare blitt glade...? De skulle hatt en konkuranse om hvem som kunne finne den sykeste tingen å putte bacon oppi Endret 27. juli 2007 av -noldus- Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Du tar jo betaling for baconet, så McDonalds hadde vell bare blitt glade...? De skulle hatt en konkuranse om hvem som kunne finne den sykeste tingen å putte bacon oppi 9157620[/snapback] Var det jeg også tenkte. Han ble bare skikkelig grinete. Hehe, noen som har noen gode ideer til hva jeg kan be om neste gang? kanskje smoothie, og be de ha oppi før de rører. Edit: Og i tillegg stå og demonstrativt drikke hele forann kassa. Endret 27. juli 2007 av GA Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 en annen ting er å spørre om en meny som egentlig ikke finnes... liksom "McReke" tipper de begynne å svette mens de leter blant knappene sine på kassen. Du får vell større effekt viss du spørr en som nettop har begynt... kanskje han begynner å skrike bak til dem som lager maten.. 2 MCREKE MED BACON! Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 en annen ting er å spørre om en meny som egentlig ikke finnes... liksom "McReke" tipper de begynne å svette mens de leter blant knappene sine på kassen. Du får vell større effekt viss du spørr en som nettop har begynt... kanskje han begynner å skrike bak til dem som lager maten.. 2 MCREKE MED BACON! 9157725[/snapback] Hehe. Men da skal du ha flaks med at personen er ny(se etter "under opplæring" skilt?). Men skal uansett teste med smoothie på en annen person der i morgen tenker jeg... Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 bra den og :!: ser det for meg Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Caffe La Bacon 9157789[/snapback] Si det med fransk aksent... Cafè la bacó Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk det i min MacFlurry Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Var det godt da? Dumt spm kanskje... Endret 27. juli 2007 av GA Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bacon er jo godt, så hva er problemet? Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 I kaffe? Har mine tvil, spesielt siden jeg ikke liker kaffe... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bacon passer til alt, spesielt smakfullt sammen med sure føtter, altså godteriet sure føtter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå