xTigerx Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 jeg fikk sjokk, helt ny pc.. fikk i dag kl 16:30 da jeg skulle starte så var det ingenting som skjedde... hvorfor? jo fant ut at harddisken var løs..harddisken var ikke onkelig skrudd til ?? eneste jeg fikk på skjermen var "no signal" vet ikke hva jeg skal gjøre...nå må jeg sende pc'n tilbake vente sikkert en uke til eller mer ;/ er bare så trist skjermkortet ser bra ut men jeg får ikke signal fra PC til skjermen? er sikker på at harddisken er ferdig men hvorfor får jeg ikke signal fra skjermkortet.. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Har du bygget den selv? Endret 27. juli 2007 av Lightning- Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Har du bygget den selv? 9157421[/snapback] nei , PC-BYGGER/MODELLER NetShop Gamers battleground SLI Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Går vifta på skjermkortet rundt? Vis ikke, se om kortet sitter ordenlig på plass og se om ledningen står i Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Går viftene inni kabinettet rundt? Starter pc'en? Endret 27. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ikke rør noe og lever den inn på garanti. Du skal ikke trenge å bruke tid på dette, og de kan finne på å si mye rart om du skrur. Det er litt av dealen med ferdigpcr. Håper at du ikke bor for langt unna Ang nosignal betyr gjerne at pcn ikke har strøm. Sjekk at det er strøm i ledningen du har plugget i (banalt nok) og at bryteren på baksiden med I og O står på I. IKKE rør den det står 230 på som er rød (står 120 når du dytter på den) da vil det si poff og sikringene vil gå og du får et helvete dårlig ide som sikkert mange her har testet Endret 27. juli 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Går viftene inni kabinettet rundt? Starter pc'en? 9157480[/snapback] det er 3 vifter 1 går rundt men ikke de 2 andre..hmm.. Lian Li midtower Aluminium skjermkortet sitter bra og vifta går rundt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 det er utrolig rart for de må ha testet den når os ble installert. Kjipt at den ikke funker, lever den. Funket den før og ikke nå er det fort pes når den ikke er helt dau. Men er sikkert en kjempeenkel feil. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Sjekk at skjermkortet sitter godt i sokkelen, og at kabelen til skjermen har rette/pene pinner, og sitter godt i riktig hull. PS! Dersom skjermen har både analog og digital inngang, sjekk at rett inngang er valgt. Endret 27. juli 2007 av BearCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå