Gå til innhold

Samsung G800 - 5 megapixler og 3x optisk zoom!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke, for samsung var dette et UKJENT problem at kameraet ikke skulle være bra nok(fikk jeg i svar på telefon)

Vil tippe det derfor vil ta litt tid før det eventuelt skulle bli noen oppgraderinger til telefonen

DERFOR

Sendte jeg med et angreskjema i samme slengen og sa jeg ville bytte i en N95 8gb.....

Ikke verdens mest spennende telefon, men for øyeblikket er der ingen telefoner ute på markedet som jeg egentlig ville hatt(bortsett fra G800 da)

Så får vi se hvilke svar som dukker opp

koste meg virkelig med G800 telefonen, det må jeg si.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå bestemt meg for å levere tilbake denne telefonen. Ser at ingen andre har skrevet i denne tråden på en stund så jeg vil vel anta at de fleste fortsatt har de samme problemene og/eller at mange unngår den fordi den ikke var så bra som reklamen forledet oss til å tro. Noen andre som har den som evt er fornøyde? Eller noen som har levert den inn og fått forandret noe i tlf som har gjort kameraet bedre?

 

Det er så irriterende hvor enomrt dårlig kameraet er når dette liksom skulle være kamera-telefonen over alle. Til og med min gamle SE w800i tok langt bedre (uten overdrivelse) bilder.

Lenke til kommentar
Noen bilder blir kanon bra, andre er det værre med. Og kjedelig man må fikse enkelte innstillinger på nytt hver gang man starter kamera :(

 

Hvis jeg tar bilder på mindre en 1m avstand og lyset er bra, eller at jeg er heldig med innstillingene så blir de av og til skikkelig bra ja. Når det er sagt så er jo disse innstillingene helt på trynet, mere flaks enn ferdigheter hvis man treffer rett på de føler jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...