Litejk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Det er det en stund siden jeg la ut bilde her på forumet, og kom frem til at nå var tiden inne. Bildet er tatt for en stund siden i hagen til min mormor, eller "mommor" som jeg kaller henne. Valgte å kutte det omtrent på samme måten oppe og nede, og meningen med bildet var å skape en slags sommerfølelse, da helst en sommerkveldsfølelese. Ble vel ikke akkurat slik, men heller et glabilde av en kjetting , enkelt og greit :/ Har også en sans for snever DOF, og dette ble kanskje litt for mye av det gode, men hva mener dere? Exif: Tamron 90mm Macro F2.8 1/200 lukker Iso 200 Og selvsagt har jeg tatt dette håndholdt ( slik som jeg gjør med omtrent alt av bilder jeg tar , stativ er såå overvurdert ) Endret 27. juli 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Likte ikke bakgrunnen, og det var ikke noe særlig med fokus noen sted på kjettingen... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 B U M P ! 9164141[/snapback] Hah, det er gjerne sånn at fotografen selv syntes sånne bilder er mye kulere enn det andre som skal se på det syntes. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg likte ikke fokuset, derimot elsket jeg bakgrunnen. Det ga liv i bildet, og i motsetning til Cetramarius likte jeg bildet. Fokusområdet skulle vært større, når jeg fikk det i full størrelse ble det litt forstyrrende sånn det er nå desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå