helto Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei folkens At nå har jeg formatert pcen, men nå har det trådløse nettverket mitt blitt borte :S er det fordi driverene ikke har blitt instalert? men de skulle vel blitt det, for jeg har jo brukt den gjennopprettings-cden, og der skal vel alt sånt ligge (?) har brukt et program som heter SIW for å finne ut hva nettverkskortet mitt heter, og da viste det seg at det er 2 stykker... men det står at begge to er med tråd, altså ikke trådløse. Dette er hvertfall infoen som kom opp der: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Number of Network Cards 2Card 1 (Connected) Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet-kort Description Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet-kort - Miniport for pakkeplanlegger Manufacturer QUANTA COMPUTER, INC. Type WIRED Speed 100 Mbps MAC Address 00-C0-9F-D0-CD-69 IP Address 192.168.0.141 Card 2 (Connected) 1394-nettverkskort Description [3] 1394-nettverkskort Type WIRED 1395 MAC Address 32-6A-56-CF-4C-EC Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre for å ordne det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hei. har routern skjult ssid?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det ser ut som Windows ikke registrerer at nettverkskortet ditt er koblet til. Prøv å ta det ut, og sette det i et annet PCI-spor. Lenke til kommentar
helto Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 jeg vet ikke hva skjult ssid er jeg men ja, jeg synes også at det virker som om nettverkskortet ikke blir oppdaget. Men kan jeg ta det ut og sette det inn igjen når jeg har bærbar pc? og er det smart å gjøre det, for jeg har IKKE peiling på dette for å si det sånn! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du burde skrive merke/modell på bærbar . Ellers må folk drive å gjette seg frem til løsninger. Lenke til kommentar
helto Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 ahh... "HP Pavilion ze2000" heter den Lenke til kommentar
helto Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 jeg klarte å finne ut av problemet selv gikk i Enhetsbehandling og tok på "instaler driveren på nytt", og da fant den driveren selv og nå funker alt helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå