Schnitzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bruksområde: Bruker den gjerne til musikk, ellers så er det bare meldinger, ringing og kamera osv. Pris: *Øvre grense er 4500 kr Abonnement: Ja/Nei Helst uten abonnement, men kan ta et Netcom young talk Merke: Samme hvilket merke det er Klasse: *Kamera - (f.eks Sony Ericsson K-serie) *Musikk - (f.eks Sony Ericsson W-serie) *Design/Fashion - (f.eks Nokia 8800) Form: *Format - Samme hvilken form bare den har et greit design. *Vekt - Ikke over 200 gram Skjerm: *Størrelse Helst stor skjerm *Oppløsning Har ikke peiling *Trykkskjerm ja, men det er ikke et must. Andre funksjoner: *EDGE Bryr meg ikke *UTMS (3G) Bryr meg ikke *HSDPA (Super-3G)Bryr meg ikke *Wi-Fi (WLAN) Ja *Infrarød Ja *Bluetooth Ja *GPS: greit å ha, men bryr meg ikke så mye *Radio: Greit å ha, men bryr meg ikke så mye *Minnekortstøtte Ja Batteritid Noe Viktig: Må vare 2 dager til normal bruk. Ting jeg setter høyest er intern minne (hvis ikke minnekort), musikk, minnekort inngang, kamera og stor skjerm. Har sett litt på N91 og N73. Er det gode telefoner, eller burde jeg gå for noen andre? jeg er åpen for forslag. Vil også ha minijack på den, har N73 det? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) N73 har ikke minijack. Kanskje du kan gå for SE W950? Har hørt at lyden er dårlig på mp3 spilleren, og den har ikke kamera, men ellers er den perfekt! Ellers har du jo P990i og P1i fra SE. Edit: du kan selvsagt kjøpe en adapter til N73, og dermed få 3,5 mm. Endret 29. juli 2007 av conflict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå