Penrin Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Heisann. JEg satt i mitt Creative Soundblaster Live! Value (WDM) lydkort i en PC idag, tenkte nå skal ejg kjøre surround for alle penga.. Men neida.. da det var suttet i og mye om og men for å få til alt med høyttalerene, så er det stille.. Har drivere inne, og ikke noe mute på.. Lyden kommer fra alt annet enn SB'en.. Kablene bak er sjekket, og har prøvd med andre høyttalere. Hva kan være galt? Håper noen kan hjelpe, Mvh Penrin Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Heisann. JEg satt i mitt Creative Soundblaster Live! Value (WDM) lydkort i en PC idag, tenkte nå skal ejg kjøre surround for alle penga.. Men neida.. da det var suttet i og mye om og men for å få til alt med høyttalerene, så er det stille.. Har drivere inne, og ikke noe mute på.. Lyden kommer fra alt annet enn SB'en.. Kablene bak er sjekket, og har prøvd med andre høyttalere. Hva kan være galt? Håper noen kan hjelpe, Mvh Penrin 9156598[/snapback] prøv med noen andre drivere.. hadde det samme problemet, drivere var problemet til meg... Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Men jeg finner ingen andre drivere til det! Det er elgammalt egentlig Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 har letet en stund jeg å nå. finner ikke noe jeg heller. det finnes bestandig en eller annen plass. det da bare å finne den plassen Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har du husket å deaktivere det integrerte lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå