Gå til innhold

n80 døde etter en time

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat min nye Nokia n80 i postkassa.Lykkelig som fy så stappa jeg inn batteri og sim kort.

Satt på lading og skrudde på dette underverk fra Lappland.

Fikk lagt inn kontakter og tatt en titt i menyen,men så.........

Plutselig er det som om skjermen lyser opp en tanke,før den går helt i svart.

Fortvilte og gråtkvalte vræl fyller stua. Hva er det som skjer??

Finn jæveln vil ikke starte! Prøver alt jeg kan av førstehjelp,munn til mikrofon metode,batterikompresjon,stabilt dekselleie,ingenting hjelper :dribble:

Hva nå?Hard reset! Finner fram det som er av fingre i huset og stabler alle på plass mens vi sammen ber en stille bønn til til alle finske guder,Mika Salo,Matti Nykænen,Uro Kekkonen,Pekka.Nå skal det skje,Tekno bomben skal vekkes til live igjen :thumbup: Men hva skjer??? Ingenting,alt er like svart.......

Nederlaget og fortvilelsen blir øst ut over kone og barn som som står å kniser og godter seg over fars misslykkede telefon kjøp.

Med tårer nedover kinn og snørr i nesa,blir "Nåtti" lagt tilbake i eske og bobleplast.

Turen tilbake til posthuset går med tunge skritt.Forhandler har lovet meg en bror av Nåtti i retur så fort som mulig.MEN DET TAR JO SIKKERT EN UKE DET DA!

Har noen opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å gjøre det verre.. men en uke er minimum det tar:p

2-3 dager postgang, 1-2 dager behandlingstid på nettbutikken og 2-3 dager postgang tilbake.. om alt går bra da..

Men du har fått ett produkt som kan gå under DOA, dead on arrival.. død ved ankomst.. :)

Shit happends..

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

pappa36:

Som Stig-Arne skriver, bør dette være en DOA-telefon, og du bør kunne få en ny uten problemer, så slipper du det vente-helvetet, som ikke akkurat blir mindre i ferien.

Siden det ser ut som du har kjøpt den på nettet, eller i alle fall en eller annen form for postordre, kan du innen to uker returnere den for å bytte den, oppheve kjøpet eller gå for en annen telefon med -/+ mellomlegg. Det man krever er at telefonen er pent brukt, og at du har tatt vare på originalemballasjen og alt som ble levert sammen med telefonen.

Så om du er skuffa, skulle du ha gode muligheter for å komme deg ut av krisa, og slippe masse ventetid på en telefon som er på verksted.

Tror ikke det er Matti Nykänen som har mekka Nokia-telefonen, for han er mer opptatt av andre finske varemerker, som Koskenkorva. Urho Kekkonen er dau, så han er 'ute av soga'.

OK, håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...