Gå til innhold

Den store, men lille Nybergsund-tråden

nikkotai

Anbefalte innlegg

For å oppsummere:

Nybergsund slo ut regjerende cup-mester Fredrikstad 1-2 på bortebane i tredje runde i Nm.

Nybergsund slo ut Oslo`s "stolthet" Vålerenga 3-1 på hjemmebane i fjerde runde.

Nybergsund leder sin avdeling i 2.divisjon med 4 poeng over tabelltoer FK Tønsberg.

Altså, dette er tråden der man kan diskutere hvordan du tror å håper skjer med Nybergsund, og alt annet som gjelder klubben.

----------Tervaniemi-------------

Lam-Kleiven-Oltedal-Kula-

----Storbæk-Mirza-Rune Buer--

Hornseth-Bredvold/Joyce-Berget

Sånn ser forøvrig startoppstillingen ut.

Blir det opprykk?

Haugesund i kvartfinalen.

Blir det semifinale?

:)

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at Nybergsund feide enga ut av cupen ble jeg fan (sånn halvveis i hvert fall da :) )

Håper på drømmefinale i cupen mellom Nybergsund - Haugesund :D

9158284[/snapback]

Hehe, ja hadde vært artig det. Men skal vel dessverre mye til for at begge de lagene holder seg så lenge i cupen. Det er alltid lov å håpe ! ;)

Lenke til kommentar
Håper nybersung trysil taper en kamp, så sprer frustrasjonen seg så de for en skikkelig helsprekk i 2 div. Men må gjerne komme til Ullevaal i cupen for min del.

Er FK Tønsberg fan ;)

9165317[/snapback]

Hvis Nybergsund skulle tape, tror jeg ikke det har så mye å si, bortsett fra 3 poeng.. En kamp går dårlig,- sterkt tilbake neste match!

Forresten, etter at du er Tønsberg-fan; jeg leste på siden deres for litt siden, der sto det at Nybergsund går på "Høst-sprekken," der alt går i dass i høstsesongen.

Men der har dere feil, for Sundet har alltid spilt dårlig første halvdel, også storspilt høstsesongen.

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Meget imponerende det Nybergsund gjør om dagen! Ikke bare slo de ut Vålerenga, men de rundspilte dem jo i hele første omgang og store deler av 2. omgang. Hadde det ikke vært for en linjedommer som heletiden var på bærtur, kunne resultatet sett enda styggere ut for Enga. Hele 3 ganger i 2. omgang var linjedommeren oppe med flagget på noe som alle andre med det blotte øyet tydelig kunne se var onside med flere meter. Jeg snakker ikke med Nybergssund-øyne, for det er faktisk Vålerenga som er mitt favorittlag i Norge. :blush: TV-bildene bekreftet forøvrig også dette.

Lenke til kommentar
Du har feil lagoppstilling :p

----------Tervaniemi-------------

Lam-Kleiven-Oltedal-Kula-

----Storbæk-Mirca-Rune Buer--

Hornseth-Bredvold/Joyce-Berget

9168334[/snapback]

Ja, ser det nå.. Men både Hornseth og Kula har spilt back i år.

Hornseth imponerer mere som back en spiss, grunnet hans elendige skudd.. Har blitt meget god defensiv..

Neste kamp er (dessverre) Rune Buer og Håvard Storbæk ute med karantene. Håper aller helst Ole Brenden lar Fredrick Gustavsen få prøve seg, fremfor Marius Holt

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Meget imponerende det Nybergsund gjør om dagen! Ikke bare slo de ut Vålerenga, men de rundspilte dem jo i hele første omgang og store deler av 2. omgang. Hadde det ikke vært for en linjedommer som heletiden var på bærtur, kunne resultatet sett enda styggere ut for Enga. Hele 3 ganger i 2. omgang var linjedommeren oppe med flagget på noe som alle andre med det blotte øyet tydelig kunne se var onside med flere meter. Jeg snakker ikke med Nybergssund-øyne, for det er faktisk Vålerenga som er mitt favorittlag i Norge.  :blush:  TV-bildene bekreftet forøvrig også dette.

9165813[/snapback]

Ja, man blir straffet for at man er rask.. Elendig assistent dommer.

Lenke til kommentar

Bra tråd Nikolai! :D

Jeg har veldig stor tro på at Sundet rykker opp i år. De har hvertfall bra nok lag til det.

Det blir vell første gang de er i 1. divisjon? :)

Det er hvertfall Nybergsund feber i Trysil! Hver eneste innbarka trysiling er nå blitt sundet-fan :whistle:

Har hvertfall stor tro på sundet i år!

Lenke til kommentar
Er det så rart da? ;)

Hadde blitt litt østre fan du og, hvis dem kunne rykke opp i 1.divisjon, og slått ut to tippeligalag i cupen.

9169046[/snapback]

Hm, nja... Når sundet slo Fredrikstad var itte bra, men når dem slår Vålerenga blir dem konger.. sjøl om ffk er bedre :D men sant nok ! :p

Leda jo tabellen samme tid i fjor da

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Fredrik Gustavsen er jo den eneste lokale! Han MÅ jo spille :D

9169514[/snapback]

Nja, Øivind Holt er jo lokal, men er skadet.. Håvard Storbæk er jo så og si lokal og..

Wurrzagh; Ja, er helt enig, han kommer til å score masse mål. Rykker Odd ned, tror jeg han garantert blir i Sundet.

Joyce er en mye bedre spiss en f.eks Kim Roger Strand, som sitter godt på benken ut sesongen. :)

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...