029kid Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hvorfor skjer dette når kabelen står i ? står at den er unplugged, så etter 2-3 sek prøver å den koble til igjen, og lykkes.. men kommer ikke på nett før etter 2 min har ikke funnet noe mønster i dette problemet eller når det oppstår, virker tilfeldig.. anyone knows ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 dårlig kabel eller dårlig kontakt i nettverkskontakta di prøv å blås den ren og en annen kabel før du evnetuelt går ti innkjøp av nytt kort Lenke til kommentar
029kid Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) har testa 2 kabler, skal prøve å blåse inni hølet. er et asus a8n sli deluxe hk inni casen min og fant ut at jeg ikke har noen mulighet for å endre på link speed og duplex settings.. leste at det kunne hjelpe å fjerne auto detect.. :\ edit: har oppdatert driverne, blåst litt samt fjerna bridge.. får se om det hjelper nu! Endret 27. juli 2007 av 029kid Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg pleier å få denne når jeg kobler til(eller var fra?) strømmen på den bærbare på jobb. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 hjalp ikke å blåse, oppdaterer samt fjerne bridgen... kan det hjelpe å oppdatere firmware til ruter ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ikke hvis den funker fint med andre maskiner.. da tror jeg det heller et nett kortet ditt... kan få kjøpe et 100 kort av meg jævlig billig Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sjekk om routeren din restarter seg. Det var problemet mitt. Speedtouch 546i. Byttet til 516i og det løste seg... ISP: ngt adsl2+. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Dette "problemet" får man som regel hvis PCen man bruker prøver seg på enten en 100/1000MBit og/eller full duplex, mens adslmodemetet-routern ikke støtter mer enn 10Mbit og eller halv duplex. Still ned hastigheten på nettverkskortet på datamaskinen. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå