bowelripper Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Stadig vekk når jeg bruker Internet Explorer 6, så popper det opp et vindu med følgende tekst: Run-time error '13': Type mismatch Ikke at det skjer noe spesielt, men det er bare ganske irriterende. Noen som har en løsning på problemet? B.R. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vet ikke hvilken windows du bruker så kunne ikke søke for deg. Men du kan jo søke selv " Runtime error '13' " IE6" Bruk google.com den er meget bra. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har prøvd å søke, men har ikke funnet noen løsning... B.R. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det er nok feil med løpetiden Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg fikk også samma feil mld for en stund siden... Men d var kun på noen få sider.. feks vg.no fant ut at det var noe med script instillinger i ie å gjøre.. etter d så fikk jeg aldri den igjen Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hva gjorde du så for å løse det? B.R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå