Gå til innhold

Metall \m/ .

rolax

Anbefalte innlegg

Hvem som hører på metall her da? Selv er jeg alltid på utkikk etter nye band jeg kan høre på, så post dine favorittband!

Favorittband for meg akkurat nå:

All That Remains (melo death)

Atreyu (metalcore)

Scar Symmetry (melo death)

Sonic Syndicate (melo death/metalcore?)

Underoath (metalcore)

Selvfølgelig er det flere band jeg hører på (In Flames, Soilwork, Trivium etc :love: ) men de er jeg ganske lei.

Har selv nettopp funnet Sonic Syndicate, og de er ELSK! Første sangen jeg hørte var Denied. De er fra Sverige, og vil påstå at de når opp til In Flames, Solwork og Scar Symmetry. Melo death er Sveriges number one kulturelle bidrag til verden!

(Melo death=Melodic death metal for de som ikke vet det :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men jeg tror det er ganske greit at han spør i en egen tråd. Det har en tendens til å bli dårlig motatt i metaltråden når folk spør etter metalcore ;p

Kanskje Killswitch engage er noe for deg. Tror det også er metalcore, men hvertfall mer Metal enn Core ;)

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...