Creowks Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så, jeg og mine foreldre satt nettopp og ramset opp tall til hverandre, for å se hvor mange av de vi husket; f.eks jeg sier 6 forskjellige tall 1 etter 1, også skal den andre gjenta de samme tallene i samme rekkefølge; hva er det gjennomsnittet ligger på? Hvor mange tallrekker klarer en og huske? Jeg selv klarte en tallrekke på 10 tall (kan kanskje klare 11). Hva klarer folket, og hva er gjennomsnittet? Også beklager, klarte ikke finne et bedre passende forum. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så, jeg og mine foreldre satt nettopp og ramset opp tall til hverandre, for å se hvor mange av de vi husket; f.eks jeg sier 6 forskjellige tall 1 etter 1, også skal den andre gjenta de samme tallene i samme rekkefølge; hva er det gjennomsnittet ligger på? Hvor mange tallrekker klarer en og huske? Jeg selv klarte en tallrekke på 10 tall (kan kanskje klare 11). Hva klarer folket, og hva er gjennomsnittet? Også beklager, klarte ikke finne et bedre passende forum. 9156042[/snapback] Hva med offtopic -> annet forumet? Jeg har ikke prøvd noe slikt og kommer sansyneligvis ikke til å prøve det Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 I en test, for å teste om jeg hadde noen form for diagnose (ADHD, eller hvasomhelst - hadde ikke, though), så ble dette også tatt opp, sammen med en del andre ting. Så derfor tenkte jeg at det kanskje kunne funke her i dette forumet. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 "gjennomsnittet" om du ønsker å kalle det det er 7 +/- 2. Det er ekstremt mye litteratur på dette, se George Miller link for de late http://www.musanim.com/miller1956/ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 før russetiden kunne jeg lett huske 8 til 12 tall uten noen problemer. men nå sliter jeg med mer enn 6 trur jeg drakk litt for mye ja. 17k i bare drekkavarer Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Om man ikke har trent på det så skal man klare rundt 7, ja. Men selv syns jeg ikke det er noe vanskelig med flere hvir personen som sier tallene først gjør det litt fort. Da slipper jeg på en måte å huske tallene, jeg bare gjentar de uten å tenke...på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå