Gå til innhold

Mist Silente Tripple - Dimensjoner?

Cyrus86

Anbefalte innlegg

Hvilke dimensjoner trenger man på en vifte som skal plaseres oppå MST for å trekke luft ut av den? :-?

Man må jo finne en vifte som ikke bråker noe serlig mere enn de andre 2 :p

Og hvordan får man festet den uten å ødlege kjøleribben for mye og uten vibrasjon? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det der er det ingen vits i tror jeg, ellers ville mplex gutta gjort det. De viftene er 6cm store, og finnes blant Mplex varer. De sier de har "moddet" viftene på S.Twin, men ikke hva de har gjort da...

Så vidt jeg vet er viftene på S.twin montert til å suge, dvs at viften på toppen (som du ikke bør sette på) må blåse luft NED for ikke å gå i mot luftstrømmen.

Lenke til kommentar

noen andre sir det motsatte.. men men.. får se når jeg kjøper den da.

noen sa at den eventuelle viften på toppen burde trekke ut luft for å unngå motstand og du sier det motsatte..

jaja får heller vente til jeg kjøper den viften eller en bedre en. :lol:

Lenke til kommentar

hvis du ser på viftene som står på er det en liten pil der som viser hvilken vei luftstrømmen går.... Du kan i tillegg ta å sjekke hvilken vei "merket" står (klistremerket med papst på) Den veien klistremerket er blåser luften ut fra.

En tredje måte er å klistre en post-it (gul sak) til vifta, se om den blir trukket inntill, eller blåst ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...