Gå til innhold

Ny Mass Effect Preview


StaBBer

Anbefalte innlegg

Ny preview hos Games Radar

 

God lesing! Mange spennende detaljer, blant annet om spillets varighet.

 

“Of course, since this is the most non-linear game we’ve ever made, it’s really hard to gauge just how long the game will last with a single number. But, at a guess, for players that want to get straight through the story, it should take more than 20 hours - for those who like to explore a little more through the game, across the larger galaxy, it could actually be double that.

 

“Replayability is key. We think it’s actually our most replayable game yet, for a number of reasons. First, it’s extremely non-linear. The core story can be unfolded in a variety of ways, and you make important decisions along the way that have such dramatic consequences that you’ll immediately want to try it a different way the next time. Your choices in character creation and development also strongly affect everything from story details to combat abilities, and many players will really want to see what the game is like with a different character. And your choice in gender also renders the game from a completely different perspective so if you’ve finished the game as a male, it all feels surprisingly fresh to play it again through the eyes of a female character.

Can't wait.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror at man kan runde det på 20 timer hvis man går fort gjennom historien. Hvis du tar deg tid og nytter spillet kan du sikkert komme opp i 40 timer glatt.

9163474[/snapback]

Heh, det er jo presist det han sier i intervjuet da. :hmm:

 

Mass Effect er det teknisk sett mest imponerende spillet som kommer ut i år, mener jeg (delt med Crysis, kanskje?), men likevel syntes jeg ikke det ser videre morsomt ut...

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Gleder meg faktisk ikke til dette spillet, og har ingen foreløpige planer å kjøpe det. Er ikke veldig fan av sci-fi heller. Men det verste er at jeg syns spillet ser ut som et middelmådig tredje-persons skytespill.. Trodde dette var et RPG-spill? I tillegg hata jeg Knights of the Old Republic: Sith Lord, og dette er samme utvikler. Men dette er bare min mening selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
20 timer er fortsatt en god del, og når man kan doble det ved å "utforske" kan jeg si at jeg er imponert, ikke skuffet.

9157975[/snapback]

 

 

Galaksen i Mass Effect blir jo enorm, pluss at de skal legge ut nye ting på Live. Tror at man kan runde det på 20 timer hvis man går fort gjennom historien. Hvis du tar deg tid og nytter spillet kan du sikkert komme opp i 40 timer glatt.

9163474[/snapback]

Når dykk seier det slik, og eg tar det til etterrettning, så må eg nok seie meg enig.

Har lest boka, gledar meg som berre juling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...