theoriginalAidskake Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg ble ikke forelska før jeg ble 16 år, det kommer nok når du møter den rette 9155909[/snapback] Enig med Snorre. Saant kommer plutselig helt ut av lose lufta, saa det er ingen vits i aa stresse. Man kan ikke tvinge seg selv til aa bli forelsket i noen. Lenke til kommentar
April Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Lover deg, det kommer når det kommer. Er bareå glede og kvi seg litt på samme tid. Å være forelsket er ikke alltid en lett sak Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Trådstarter, jeg er 17 år. Uten å ha virkelig elsket noen(vel, har jo sagt det for å ikke gjøre noen sur). Det går nok bra. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kan legge til 3 ganger her. Og da var det passe ekstremt ogsa. absolutt ikke noe man missforstar! Og et par andre ganger hvor jeg brukte bare en uke og det var over. Virkelige forelskelser bruker man i bestefall flere mander pa a bli kvitt. Edit: bor vel legge til at forste gang var pa vgs 2 aret. Endret 1. august 2007 av Loffelur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når merker jeg at jeg er forelsket da? hvordan blir jeg?9160174[/snapback] Du vet det når du blir forelsket. Ikke forhast deg. Det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå