Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke vært forelsket enda (15 år)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Jeg er en gutt på 15 år og har problemer..

Jeg har aldri vært forelsket?! Hva kan dette komme av?

Hvordan føles en forelskelse? når blir jeg det?

Har vært sammen med jenter jeg likte veldig godt.. men har ikke hatt noe forelskelse :'(

Endret av Tuddelidu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen..

Jeg er en gutt på 15 år og har problemer..

Jeg har aldri vært forelsket?! Hva kan dette komme av?

Hvordan føles en forelskelse? når blir jeg det?

Har vært sammen med jenter jeg likte veldig godt.. men har ikke hatt noe forelskelse :'(

9155893[/snapback]

Da har du spart deg for mye bry :w00t:, ingenting å deppe over, kommer helt sikkert tidsnok. Folk er forskjellige, forelskelse kan nærmest være som et dop, du kan bli psykopatisk. Du er herved advart.

Lenke til kommentar

For meg, som har møtt den rette (Ja, ikke noe fjortis opplegg her), så har jeg føkka opp forholdet et år etterpå... Tror ikke noen av oss er klar for noe forhold enda, jeg har aldri følt noe sånn for et annet menneske før... :dontgetit: Fy faen så herlig det er så lenge det varer!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Vil påstå at du er heldig, trådstarter. Forelskelse er noe dritt hvis den ikke går rette veien. Bare ta tiden til hjelp; forelskelsen(e) kommer til slutt.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

jeg er 21 år.

Var forelska da jeg var 6 år, har ikke vært det siden.

Redd jeg begynner å bli litt "gammel" siden alle andre finner ei eller anna når de er 15-18 :p

edit:

Men kjære trådstarter, jeg tror du blir gift en dag du også, bare gi det litt tid.....

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
jeg er 21 år.

Redd jeg begynner å bli litt "gammel" siden alle andre finner ei eller anna når de er 15-18 :p

9158213[/snapback]

Det er mange som aldri finner noen å dele livet sitt med i det hele tatt.

Hvis det var noen trøst :!:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
jeg er 21 år.

9158213[/snapback]

Det er mange som aldri finner noen å dele livet sitt med i det hele tatt.

Hvis det var noen trøst :!:

9158221[/snapback]

Så deilig som jeg er, ikke **** om jeg blir singel resten av livet!

venter bare på ei som er deilig nok for meg ;)

Lenke til kommentar

var forelska tidlig på barneskolen for første gang jeg :) gikk vel i 3-4 klasse, på barneskolen og ungdomsskolen så var jeg stort sett alltid forelska i ei eller annen jente, har vært forelska i veldig mange og det varer ikke så lenge nødvendigvis. Fortsatt aldri gått den rette veien da. :( Begynner å bli på tide syns jeg :blush:

Lenke til kommentar

Jeg hadde vel min første forelskelse i barnehagen.

Gikk til vanlig bare i barnehagen 2 dager i uken, og ble passet av mormoren min ellers. Jeg HATET barnehagen! Men en dag begynte denne nye jenten. Hun var ett år eldre enn meg og var helt klart et par ligaer over meg.

Etterhvert fikk hun med seg at jeg kunne sykle (på 2-hjulssykkel, vel og merke), noe hun ikke kunne. Så vi brukte en hel dag på å lære hun det. Etter den dagen gikk jeg hjem og sa til foreldrene mine at jeg ville gå i barnehagen hver dag, og ikke bli passet av mormor...og det fikk jeg. Hun jenten, som faktisk het Cassandra, snakket aldri mer til meg, og jeg måtte gå i barnehagen jeg hatet hver dag.

Forleskelse er ikke bra.

Lenke til kommentar

Gikk til vanlig bare i barnehagen 2 dager i uken, og ble passet av mormoren min ellers. Jeg HATET barnehagen! Men en dag begynte denne nye jenten. Hun var ett år eldre enn meg og var helt klart et par ligaer over meg.

Etterhvert fikk hun med seg at jeg kunne sykle (på 2-hjulssykkel, vel og merke), noe hun ikke kunne. Så vi brukte en hel dag på å lære hun det. Etter den dagen gikk jeg hjem og sa til foreldrene mine at jeg ville gå i barnehagen hver dag, og ikke bli passet av mormor...og det fikk jeg. Hun jenten, som faktisk het Cassandra, snakket aldri mer til meg, og jeg måtte gå i barnehagen jeg hatet hver dag.

Forleskelse er ikke bra.

9158897[/snapback]

HAHA, måtte bare le. Noe så nusselig :!:

Selv har jeg aldri blitt forelsket heller og er 16, så du har ingen ting å bekjymre deg for.

Lenke til kommentar

Forleskelse er ikke bra.

9158897[/snapback]

Nååh, så søtt :wee:

Når merker jeg at jeg er forelsket da? hvordan blir jeg?

9160174[/snapback]

Det merker du bare, rett og slett.

Det kan egentlig ikke forklares og er nok litt forskjellig fra person til person og fra forelskelse til forelskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...