Calvinator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg føler at musa jeg har ikke holder følge i spill osv. På skrivebordet fungerer den helt uten etterslep, men når jeg er inne i spill osv så er etterslepet helt ekstremt! Har hørt at man kan modde usbport.sys fila, men jeg har ikke funnet noen guide til vista 64 bit. Noen som vet hvordan jeg minsker responstiden? Lenke til kommentar
lsevald Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tror ikke det går og modde .sys fila i vista64 (ikke enda i allefall) Jeg har både en MX518 og MX-Revolution tilkoblet samme maskin, så jeg kan bytte ettersom hva jeg gjør. Men etterhvert så har det blitt til at jeg nesten bare bruker MX518. Har du prøvd og flytte på senderen? Utrolig at ikke Logitech leverte med en liten docking stasjon til senderen. Jeg kan ikke sette den i selve maskinen, da blir musa helt ubrukelig (hakker, stopper osv). Bruker nå en liten USB docking som jeg fikk med Logitech MediaPlay musa, og da går det bedre, men uansett ikke brukbar til spill. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvis musa fungerer fint uten etterslep i windows og det blir ekstremt i spill så er det nok maskinvaren din som ikke henger med og ikke musa. Hva er det du spiller og i hvilken oppløsning og detaljnivå? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Spiller de fleste spill i 1650*1080 på max. Men frameraten er helt fin. Så hva er problemet da? Senderen sitter 4-5 cm unna musa(har laptop) Endret 27. juli 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
lsevald Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Kanskje du har trådløst nettverk aktivert på den bærbare, ikke umulig at denne kanskje forstyrrer da jeg tror både Revolution senderen og trådløse nettverk jobber på ganske like frekvenser (2.4GHz). Men rart det kun skjer i spill. Du kan jo også prøve og slå av/på Game Detection og Setpoint/OS Implementation i kontroll panelet til Logitech. Endret 27. juli 2007 av lsevald Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Det er ikke bare i selve gameplayet det er etterslep.. I menyene er det også helt vanvittig!! Blir snart gal! Jeg kan si "herrejesus" etter å ha dratt musa 20cm før pekeren er framme. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skjer det i flere spill? Har du prøvd å sette ned oppløsninga drastisk? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Har prøvd å sette ned oppløsningen. Dette hjelper bare litt, men det er fortsatt stort etterslep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå