Gå til innhold

Raskere respons på MX-Revolution

Anbefalte innlegg

Jeg føler at musa jeg har ikke holder følge i spill osv.

På skrivebordet fungerer den helt uten etterslep, men når jeg er inne i spill osv så er etterslepet helt ekstremt!

Har hørt at man kan modde usbport.sys fila, men jeg har ikke funnet noen guide til vista 64 bit.

Noen som vet hvordan jeg minsker responstiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det går og modde .sys fila i vista64 (ikke enda i allefall):(

Jeg har både en MX518 og MX-Revolution tilkoblet samme maskin, så jeg kan bytte ettersom hva jeg gjør. Men etterhvert så har det blitt til at jeg nesten bare bruker MX518.

Har du prøvd og flytte på senderen? Utrolig at ikke Logitech leverte med en liten docking stasjon til senderen. Jeg kan ikke sette den i selve maskinen, da blir musa helt ubrukelig (hakker, stopper osv). Bruker nå en liten USB docking som jeg fikk med Logitech MediaPlay musa, og da går det bedre, men uansett ikke brukbar til spill.

Lenke til kommentar

Kanskje du har trådløst nettverk aktivert på den bærbare, ikke umulig at denne kanskje forstyrrer da jeg tror både Revolution senderen og trådløse nettverk jobber på ganske like frekvenser (2.4GHz). Men rart det kun skjer i spill.

Du kan jo også prøve og slå av/på Game Detection og Setpoint/OS Implementation i kontroll panelet til Logitech.

Endret av lsevald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...