Gå til innhold

Mini jack adapter til Monster

ksolvik

Anbefalte innlegg

Fikk i dag tilsendt Monster gamelink Xbox 360 component og fiber optisk audi kit fra en kar som solgte sitt på Finn.no.....

Jeg gledet meg som en unge til å prøve dette ut, men da jeg åpnet pakken ble jeg litt skeptisk, for jeg fant ingen adapter slik at jeg kunne plugge den fiber optiske kabelen til den store "component" kabelen som skal inn i xboxen.. Jeg prøver og ringe og sende meldinger til han jeg kjøpte det av uten å få noe svar.... Så tok jeg saken i egene hender og skulle prøve å finne en slik adapter på egen hånd. Men det er ikke lett..

Så kommer det store spm.. er det noen her som vet om hvor jeg kan få tak i et slik adapter, eller gode balltre som kan brukes på han jeg kjøpte dette av :-) ....

På forhånd takk for alle gode tips

Endret av ksolvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk i dag tilsendt Monster gamelink Xbox 360 component og fiber optisk audi kit fra en kar som solgte sitt på Finn.no.....

Jeg gledet meg som en unge til å prøve dette ut, men da jeg åpnet pakken ble jeg litt skeptisk, for jeg fant ingen adapter slik at jeg kunne plugge den fiber optiske kabelen til den store "component" kabelen som skal inn i xboxen..  Jeg prøver og ringe og sende meldinger til han jeg kjøpte det av uten å få noe svar.... Så tok jeg saken i egene hender og skulle prøve å finne en slik adapter på egen hånd. Men det er ikke lett..

Så kommer det store spm.. er det noen her som vet om hvor jeg kan få tak i et slik adapter, eller gode balltre som kan brukes på han jeg kjøpte dette av :-) ....

På forhånd takk for alle gode tips

9155836[/snapback]

Hvis du kjøpte kittet fra Monster Cable, så skal jo dette adapteret følge med. Tror også det følger med den optiske kabelen hvis du kjøper denne separat (for Monsters Xbox 360 videokabler). Det fulgte i hvert fall med mine. Det er en liten dongle med TOS-link inngang i en tjukk hvit klump, og en liten mini-jack til videokabelen (den kan brukes på komponent og VGA kabelen fra Monster).

Så produktet som det linkes til over, er kanskje en god idé likevel?

Hvis du ikke får banket det ut av selger, får du ta kontakt med importøren av Monster Cable i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...