janken Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en skjerm med sånn antirefleksjosgreier og jeg har lest at jeg kun skal bruke vann for å rense den. Men hva passer best å bruke for å få bort stygge fingeravtrykk? Dasspapir, håndkle etc ? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 håndkle med vann på går nokk bra d Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ja bare bruker sånn ajax antistatisk vindus væske,sprut litt i midten og tørk rundt med håndkle funker helt fett. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Screen-Clene, en klut tar på "vann-guffe", en annen tar av. Perfekt resultat. Aner ikke hvor jeg har fått de fra, pappa tar det med fra jobb eller no. SVÆR boks her Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det aller meste av væskebaserte greier vasker bort antirefleksbelegget. Prøv først med en tørr klut som ikke loer. Hvis skjermen har blitt gul pga RødMix har jeg opp til flere ganger fått godt resultat med både Jiff Antistatic og sånne "brillefiller" som ser ut som våtservietter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå