Tandamram Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nominerer herved Splinter Cell som en sterk kandidat til årets hype. Har riktignok bare spilt demoen på PC, men synes ikke det virket så veldig lovende (i forhold til forventninger). Har ikke greie på Xbox så det er muligens et bra konsollspill, men det imponerte meg ikke på PC ihvertfall. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ting kan jo bli hypet og fortsatt vise seg å være bra. Jeg stemmer GTA VC. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ja, tenkte på Doom3 også... PS: Shio, regner med det er fjorårets hype du mener? :wink: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ja, tenkte på Doom3 også...PS: Shio, regner med det er fjorårets hype du mener? :wink: Sorry, ikke helt med på at vi er i 2003 ennå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 altså... splinter cell, doom3 whatever.. duke nukem forever ER og BLIR "this years hype" har vært det siden spillet ble annonsert, og det kommer til å være det frem til utgivelsen- Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Duke 4Ever har ikke blitt hypet da...ikke siden 1999 eller no, heh.. Har vært mediablackout omtrent siden de begynte å bruke Unreal-Tech, blir for dumt å si at 3DR har hypet DNF i det siste...det har de definitivt ikke! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Årets hype? Online-spilling på konsollene!!!!! De eneste som kommer til å bruke det er en håndfull rabiate, amerikanske X-box fanboys, og etter noen måneder vil de gi opp, og sakte trekke seg tilbake til Counter-Strike, siden det tross alt er gøyere å spille First Person Shooters med keyboard, mus, og monitor. Vent til neste generasjon med konsoller... kanskje det blir noe futt da... Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nominerer herved Splinter Cell som en sterk kandidat til årets hype. Litt tidlig å kalle et spill årets hype når vi er midt i januar kanskje? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Mulig jeg får juling nå, men jeg synes Warcraft III må være en sterk kandidat. Rett nok er det morsomt i multiplayer, men i forhold til Starcraft er lite nytt tilført, annet enn det visuelle. Og singleplayeropplevelsen var en gedigen skuffelse. Får håpe de ikke koser ihel StarCraft II på samme måten (og at det kommer ut før jeg dør av alderdom) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vennligst vær mer informativ i emnefeltet. Vennligst endre det. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Litt tidlig å kalle et spill årets hype når vi er midt i januar kanskje? Grunnen til at jeg nominerer SC så tidlig er at spillet vil nok være en av de større titlene i 2003. Dette er jo ren gjetning og det er nok mye godsaker i vente, men jeg tror ihvertfall det. Når man veier opp reklame, produsentens beskrivelse og forventninger opp imot det man får har jeg ingen problemer med å nominere det så tidlig. Vi får bare håpe at vi får minimalt av disse skuffelsene dette året! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Splinter Cell-demoen var da knask? Ikke "tidenes beste spill", selvsagt, men finfint likevel? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 i fjor: bf1942 i år: doom3/sc Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Splinter Cell er det beste spillet uten tvil!!! Har det på X-Box. Helt konge!!!!!! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 i fjor: bf1942i år: doom3/sc Hva ble du skuffet over på BF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Duke 4Ever har ikke blitt hypet da...ikke siden 1999 eller no, heh.. Har vært mediablackout omtrent siden de begynte å bruke Unreal-Tech, blir for dumt å si at 3DR har hypet DNF i det siste...det har de definitivt ikke! since when har jeg sagt at 3drealms har hypet det ? fanboys`a til 3drealms har uten tvil klart det selv.. uansett hvordan du ser på det så er det duke nukem forever som er det spillet vi hater å elske. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 I fjor: The Getaway I år: Doom 3 Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 i fjor: bf1942i år: doom3/sc Hva ble du skuffet over på BF? Lurer jeg også på ?? :-? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Duke 4Ever har ikke blitt hypet da...ikke siden 1999 eller no, heh.. Har vært mediablackout omtrent siden de begynte å bruke Unreal-Tech, blir for dumt å si at 3DR har hypet DNF i det siste...det har de definitivt ikke! since when har jeg sagt at 3drealms har hypet det ? fanboys`a til 3drealms har uten tvil klart det selv.. uansett hvordan du ser på det så er det duke nukem forever som er det spillet vi hater å elske. Jeg elsker å elske det jeg. Det har tatt noen år, ja....men hva er vel livet uten noe å se frem til? Uansett, gleder meg til det kommer så jeg kan vente på det femte i serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå