Gå til innhold

(Fjor?)Årets hype! Spill som ikke leverer som forventet

Anbefalte innlegg

Nominerer herved Splinter Cell som en sterk kandidat til årets hype. Har riktignok bare spilt demoen på PC, men synes ikke det virket så veldig lovende (i forhold til forventninger). Har ikke greie på Xbox så det er muligens et bra konsollspill, men det imponerte meg ikke på PC ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså...

splinter cell, doom3 whatever..

duke nukem forever ER og BLIR "this years hype"

har vært det siden spillet ble annonsert, og det kommer til å være det frem til utgivelsen-

Lenke til kommentar

Årets hype?

Online-spilling på konsollene!!!!!

De eneste som kommer til å bruke det er en håndfull rabiate, amerikanske X-box fanboys, og etter noen måneder vil de gi opp, og sakte trekke seg tilbake til Counter-Strike, siden det tross alt er gøyere å spille First Person Shooters med keyboard, mus, og monitor.

Vent til neste generasjon med konsoller... kanskje det blir noe futt da...

Lenke til kommentar

Mulig jeg får juling nå, men jeg synes Warcraft III må være en sterk kandidat. Rett nok er det morsomt i multiplayer, men i forhold til Starcraft er lite nytt tilført, annet enn det visuelle. Og singleplayeropplevelsen var en gedigen skuffelse. Får håpe de ikke koser ihel StarCraft II på samme måten (og at det kommer ut før jeg dør av alderdom)

Lenke til kommentar
Litt tidlig å kalle et spill årets hype når vi er midt i januar kanskje?

Grunnen til at jeg nominerer SC så tidlig er at spillet vil nok være en av de større titlene i 2003. Dette er jo ren gjetning og det er nok mye godsaker i vente, men jeg tror ihvertfall det. Når man veier opp reklame, produsentens beskrivelse og forventninger opp imot det man får har jeg ingen problemer med å nominere det så tidlig. Vi får bare håpe at vi får minimalt av disse skuffelsene dette året! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Duke 4Ever har ikke blitt hypet da...ikke siden 1999 eller no, heh..

Har vært mediablackout omtrent siden de begynte å bruke Unreal-Tech, blir for dumt å si at 3DR har hypet DNF i det siste...det har de definitivt ikke!

since when har jeg sagt at 3drealms har hypet det ?

fanboys`a til 3drealms har uten tvil klart det selv..

uansett hvordan du ser på det så er det duke nukem forever som er det spillet vi hater å elske.

Lenke til kommentar
Duke 4Ever har ikke blitt hypet da...ikke siden 1999 eller no, heh..

Har vært mediablackout omtrent siden de begynte å bruke Unreal-Tech, blir for dumt å si at 3DR har hypet DNF i det siste...det har de definitivt ikke!

since when har jeg sagt at 3drealms har hypet det ?

fanboys`a til 3drealms har uten tvil klart det selv..

uansett hvordan du ser på det så er det duke nukem forever som er det spillet vi hater å elske.

Jeg elsker å elske det jeg. Det har tatt noen år, ja....men hva er vel livet uten noe å se frem til? ;) Uansett, gleder meg til det kommer så jeg kan vente på det femte i serien :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...