ragman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Skal ha en Core 2 Duo pc til spilling og skolearbeid. Har en pc fra før, så tar bare harddisker og div fra den, så her er det jeg tenker på å kjøpe: pc til meg synspunkter eller forslag til erstatninger? pr dags dato vil dette komme på 5754,- pluss frakt på amentio.no På forhånd takk! -Viggo Edit: skal ikke ha pc'n før uti august, så om noen veit om pricedrops eller produktslipp som er relevante så er det bare å melde. Noen som kan svare på hvorfor Intel C2D E6750 er billigere enn E6600? fordi de faser ut sistnevnte eller? Endret 27. juli 2007 av ragman Lenke til kommentar
ragman Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 ingen som har noen innspill? har forresten lagt til en cpu-kjøler i oppsettet, er denne i det hele tatt nødvendig når jeg ikke planlegger å overclocke noe spes? eller er disse bra overclockingskort og cpu, så det er like greit å clocke opp litt? -Viggo Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ser greit ut det, hvorfor E6700 er billigere enn E6600 er et godt spørsmål, men ikke noe å klage på akkurat Ellers ser det bra ut... Tror ikke du trenger kjøpe ekstra cpu-kjøler Lenke til kommentar
ragman Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Ser greit ut det, hvorfor E6700 er billigere enn E6600 er et godt spørsmål, men ikke noe å klage på akkurat Ellers ser det bra ut... Tror ikke du trenger kjøpe ekstra cpu-kjøler 9159131[/snapback] takk for svar, da regner jeg med å droppe cpu-kjøler... nå har jeg lagt til et alternativt hovedkort på lista, ser ut til at det har flere s-ata slots, nyeste chipset fra intel (p35) og to pci-e slots. ikke spes mye dyrere heller! edit:det nye hovedkortet er faktisk billigere. Endret 28. juli 2007 av ragman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå