VisualStudio Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Har over lang tid erget meg over at TV skjermen min blir mer og mer grønn ettersom hvor lenge den står på. etter 10 min er det en fin grønn kontrast på alt. 20 min er det så og si helt grønt 30 min er alt grønt 40 min blir det blått med røde og grønner diagonale striper som går nedover Dette ordner seg vel ved å avmagnetisere den? Iså fall. Hvordan kan jeg fikse dette? Takk Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det skjer vell automatisk når du skrur den av? Slik har det vært på alle mine TVer! Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Det skjer vell automatisk når du skrur den av? Slik har det vært på alle mine TVer! 9155642[/snapback] Ok, kanskje. Men uansett er ikke problemet løst Det skjer det samme, bare mye fortere hvis jeg starter den på nytt da.' Også en ting til: Den pleier å bli ganske bra hvis jeg kliner til med håndflaten på skjermen alt jeg orker Noen andre idèer da? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tv'er avmagnetiserer seg ved og slå den av/ på. Men har du eller har hatt store høytalere ved tv'n? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Tv'er avmagnetiserer seg ved og slå den av/ på. Men har du eller har hatt store høytalere ved tv'n? 9158251[/snapback] Ja, det spørs hva som menes "ved TV'en" ? Har TV'en ståend i et skap, og ed siden av den er den to mindre høytalere til surround, og rett utenfor skapet er det to ganske store Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 flytt høytalerne. Det spiller ofte ingen role hvor stor de er, små høytalere kan ha kraftige magneter. Få tV så langt vekk fra høyttaler at du er sikker på at de ikke påvirker TV. Slå TV av og med knappen på TV ikke standbay. Se om det hjelper, kan gjøres flere ganger. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 flytt høytalerne.Det spiller ofte ingen role hvor stor de er, små høytalere kan ha kraftige magneter. Få tV så langt vekk fra høyttaler at du er sikker på at de ikke påvirker TV. Slå TV av og med knappen på TV ikke standbay. Se om det hjelper, kan gjøres flere ganger. 9161908[/snapback] Hva er langt unna da? Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 flytt høytalerne.Det spiller ofte ingen role hvor stor de er, små høytalere kan ha kraftige magneter. Få tV så langt vekk fra høyttaler at du er sikker på at de ikke påvirker TV. Slå TV av og med knappen på TV ikke standbay. Se om det hjelper, kan gjøres flere ganger. 9161908[/snapback] Hva er langt unna da? 9162063[/snapback] noen meter Lenke til kommentar
columbo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Har over lang tid erget meg over at TV skjermen min blir mer og mer grønn ettersom hvor lenge den står på. etter 10 min er det en fin grønn kontrast på alt. 20 min er det så og si helt grønt 30 min er alt grønt 40 min blir det blått med røde og grønner diagonale striper som går nedover Dette ordner seg vel ved å avmagnetisere den? Iså fall. Hvordan kan jeg fikse dette? Takk Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 *snip*Også en ting til: Den pleier å bli ganske bra hvis jeg kliner til med håndflaten på skjermen alt jeg orker Du klabber ikke hardt nok da, siden problemet kommer tilbake. Men seriøst, gjør som de andre nevner her.. fjern flytt høytalerne lenger bort fra tv, men flere/noen meter er nå å overdrive litt da Lenke til kommentar
joaaaa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trodde ikke magneter hadde noe å si på nye tver (flat tv). vet ikke hvilken tv du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå