bosannes Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg er på jakt etter et helt enkelt bluetooth-tastatur med klassisk 104-tasters oppsett, dvs med Ins/Del/Home/End/PgUp/PgDw op 3x2 rader. Alt fra MS/Logitech har jo slikt latterlig oppsett hvor de gjerne skipper Insert-tasten osv. De grunnleggende mediatastene (Play, Stop, |<<, >>|) hadde vært greit, men det spørs hvor kresen jeg kan være. Skikkelig håndleddstøtte og/eller lav profil er også et klart pluss. Foretrekker også engelsk oppsett, så ikke nøl med å nevne tastatur som ikke er tilgjengelig på norsk. PS: Vil jeg oppleve mye forsinkelse eller andre problemer med BT tastatur? Er ikke noen gamer, men jeg skriver lovlig fort, og bruker også en del raske kommandoer, gjerne med 4 knapper på en gang. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=580-12968 Dette så jo rett og slett ganske snasent ut! Synd at man må betale for mus og usb-dongle også, men det er hittil eneste alternaltiv :\ PS: Hva skiller det fra dette: http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=580-12172 Ser jo iallefall ut som det er samme produktbilder :\ Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Dette ser jo veldig fin ut. Blåtann-tastatur har god rekkevidde? -Eller? Hvor lenge holder batteriene i et sånt oppsett? Forskjellen er kanskje de 8 programbare knappene? Endret 1. august 2007 av ak50224 Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Var på chat med Dell support i går, og fikk han sa forskjellen var flere taster på de dyreste. Spurte desverre ikke om rekkevidde og batterikapasitet, men da jeg blir å bruke det på 2-3 meters avstand bør ikke rekkevidden være noe problem uansett. Batteriet bør vel være MINST en måned mellom hver lading/utskifting. (Dette varierer antageligvis også fra musa til tastaturet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå