Gå til innhold

Ny Nokia. Men hvilken?

Anbefalte innlegg

Tiden har nå kommet for å oppdatere til en ny mobil og med det så ønsker jeg litt hjelp til valg.

Sett en del på 6110 navigator og n95. Men har hørt at n95 er helt håpløs på batterilevetid, men god på omtrent alt annet.

Det jeg lurer på er hvilken mobil dere vil anbefale meg. Jeg er på jakt etter en mobil med bra kamera, min 256k farger, mp3 spiller, 3g, egdge, wifi, gps (ikke nødvendig)

Setter stor pris på hjelp :)

**kjøp og salg er ikke tillatt på forumet, slikt har vi bruktmarkedet til, annonse fjernet**

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Nokia 6110 Navigator og liker den veldig godt. Den har mp3 spiller, 3G, EDGE (tror jeg) og GPS. Eneste minuset må vel være at den ikke har Wifi og de øverste knappen sitter litt tett inntil dekslet..

Du kan altså bruke GPS rett fra boksen, med av at kartene er innstalert i minnekortet. Mp3 spilleren er også ganske bra, og enkel å bruke. Og den har bedre batterilevetid enn N95. Også er Nokia 6110 billigere enn N95.

Kamera er på 2 megapixel, noe som ikke er så verst for en mobil.. Også er skjermen ganske skarp også.

Lenke til kommentar

Batteriet på N95 er bare håpløst hvis du går rundt med GPS aktivert.

Skal du bruke GPS bør man absolutt ha den på 12V ladder.

Det er en flott telefon, Men det er 6110 også!

Noksåvisst er selve navigasjonsdelen på 6110 bedre, men N95 har jo så mye annet (f.eks ekstremt godt kamera). :)

Men må du virkelig ha Nokia? :hmm:

Endret av Yuri_Kenobi
Lenke til kommentar
Batteriet på N95 er bare håpløst hvis du går rundt med GPS aktivert.

Skal du bruke GPS bør man absolutt ha den på 12V ladder.

Det er en flott telefon, Men det er 6110 også!

Noksåvisst er selve navigasjonsdelen på 6110 bedre, men N95 har jo så mye annet (f.eks ekstremt godt kamera). :)

Men må du virkelig ha Nokia? :hmm:

9155690[/snapback]

jeg må vel ikke ha nokia, men er blitt veldig vant til brukergrensesnittet til nokia series 60 telefonene. Er det noen andre mobiler som kan konkurrere mot nokia n95?

Er egentlig veldig intr i en n95, men det er snakk om mye penger så må være ganske sikker før jeg bestemmer meg.

Tar gjerne imot tips.

Lenke til kommentar
virker som jeg heller mye mot en n95 nå, men om det er noen som anbefaler andre mobiler fremfor denne så si ifra så jeg ikke gjør noe overilt ;)

9157810[/snapback]

HTC s710 er ett glitrende stykke arbeid av en telefon. Riktignok ikke nokia men her har du alt du leter etter bortsett fra gps. Dette er en telefon som kan alt og er liten og nett sammtidig

Lenke til kommentar

Jeg misliker n95 sterkt, lånt den av broren min i en uke og savner en skikkelig velbygd telefon.. Den ligger ikke godt i hånda (kanskje bare min hånd) og så er den skikkelig slapp i konstruksjonen.. Når man slider den opp så føles det løst og billig..

Lenke til kommentar

hmm, ja det er jo en fordel med en tlf som føles som er av kvalitet.

Er det noen som gidder å sette opp en liten liste med mobiler som kan måle seg med funksjonene på N95? Trenger ikke å være nokia.

:) takker for alle tips

Lenke til kommentar
Av de telefonene der ville jeg sagt N95. Den har alt av det du har nevnt i førsteposten og gjør det bra på det meste. :)

9164528[/snapback]

Var i grunn det jeg trudde :)

Har veldig lyst på en N95, men må nesten kjøpe brukt, for ny blir for dyrt. Hva er deres mening med å kjøpe brukt? Burde jeg styre unda?

Lenke til kommentar
E65 er en kongetelefon hvis du ikke trenger et veldig bra kamera, super 3G og GPS. Da vil jeg si at det er en bedre telefon enn N95. Så vurder nøye over hva du trenger og ikke.  ;)

9165944[/snapback]

Hvordan er nokia 6110 navigator kontra nokia e65?

Er det noen annen nokia utenom n95 som er bedre enn disse nå når det kommer til nokia? (ser bort ifra E90)

Lenke til kommentar
E65 er en kongetelefon hvis du ikke trenger et veldig bra kamera, super 3G og GPS. Da vil jeg si at det er en bedre telefon enn N95. Så vurder nøye over hva du trenger og ikke.  ;)

9165944[/snapback]

Hvordan er nokia 6110 navigator kontra nokia e65?

Er det noen annen nokia utenom n95 som er bedre enn disse nå når det kommer til nokia? (ser bort ifra E90)

9165964[/snapback]

6110 er laget spesielt for dem som har tenkt å bruke den til GPS. Hvis du ikke kommer til å bruke den funksjonen så er det bortkastet å bruke penger på en slik telefon.

Hvis du tenker "best" som i teknologi er det N95 som er kongen på den haugen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...