Nota Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har en del timer å bruke opp (har Online 150) og defor skal maskinen stå på i natt og være koblett opp med dobbel linje. Eneste problemet er at ISDNtilkoblingen min lukker seg selv etter en stund. Hvor finner jeg instillingene til å fikse dette? Jeg så noe en plass men kan ikke huske hvor. Kjører WinXP Pro Plz hjelp meg, vil legge meg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Properities / egenskaper for Dial-up connection Lenke til kommentar
Nota Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Fortsatt ikke funnet det ut Egenskaper og så..? Når jeg lukket alle explorer-vindu første gang kom det opp automatisk frakobling og jeg krysset av for ikke bruk automatisk frakobling. Any help out there? Lenke til kommentar
ArGon Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Prøv og se om det ikke er en instiling for sensitivitet opp mot internet og skru den av. Foresten har du en tids måller for og sjeke hvor mange timer du har vore på nettet siden du vet hvor mange timer du har igjen ? Lenke til kommentar
Nota Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Har ikke noe måler desverre, bare vet jeg har mange timer til overs. Skulle gått an å gå inn på Telenor sine sider å sjekket hvor mange timer man har brukt. (Eller går det an uten at jeg vet om det?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå