Gå til innhold

Trenger litt hjelp til utdanning

.Andre

Anbefalte innlegg

Jeg har fagbrev som elektrikker og jobber for tiden med det. Men elektro er ikke det jeg vil fortsette med videre. Har lyst til å reise offshore.

Så at det er mulig å ta et kurs i Bore og Brønnteknikk på offshoreutdanning.no. Er jo gode muligheter videre innen olje også.

Det jeg lurer på er om det er noen som har arfaring med det kurset og om det er det lett å få jobb i nordsjøen etterpå? Vurderer å ta det kurset. Koster jo 34000 så er greit å vite om jobbmulighetene etterpå, slik at jeg ikke bare kaster så mye penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har fagbrev som elektrikker og jobber for tiden med det. Men elektro er ikke det jeg vil fortsette med videre. Har lyst til å reise offshore.

Så at det er mulig å ta et kurs i Bore og Brønnteknikk på offshoreutdanning.no. Er jo gode muligheter videre innen olje også.

Det jeg lurer på er om det er noen som har arfaring med det kurset og om det er det lett å få jobb i nordsjøen etterpå? Vurderer å ta det kurset. Koster jo 34000 så er greit å vite om jobbmulighetene etterpå, slik at jeg ikke bare kaster så mye penger ut av vinduet.

9155406[/snapback]

Jeg mener du får jobb ganske lett ja, men du må ha et fagbrev som passer til noe av det de har i offshore. Vi får kurset gratis gjennom skolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...