Gå til innhold

Fury beta, fler som skal prøve?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker man skal prøve det. Hvis grafikkortet mitt er "godkjent"

9223654[/snapback]

 

grafikkort helt ned i ATI Radeon mobility 9700 og GeForce Go 6600 funker med Fury så burde ikke være et problem hvis du har en pc som er mindre enn 4 år gammel. :p

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Jeg er ikke wowspiller nei, men spilte det før. Det du sier er altså at min mening er feil, av grunner du ikke vil forklare. Dette hindrer meg i å "dra huet opp av sanden" som du elegant skriver. Et diskusjonsforum er for diskutering av meninger, og ikke direkte kritisering.

9207230[/snapback]

 

beklager, jeg skal omformulere:

 

jeg mener at du må være et wowhue. jeg mener at du burde dra hodet opp av sanden og skjønne at dette spillet eier. vi mener at vi ikke gidder bruke mer av vinnertiden vår på å forklare deg det.

9223417[/snapback]

Weeeee...! Dette var jo bare über mega bra! Ufattelig bra comeback, diggurd. Har du gått på kveldskurs i retorikk, eller?

 

Mer seriøst. Når du ikke gidder å forklare hvorfor "dette spillet eier" og synes det holder å be andre "dra hodet opp av sanden", så kan du generelt sett bare "bruke mer av vinnertiden din" på andre ting enn å skrive meningsløse innlegg.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke wowspiller nei, men spilte det før. Det du sier er altså at min mening er feil, av grunner du ikke vil forklare. Dette hindrer meg i å "dra huet opp av sanden" som du elegant skriver. Et diskusjonsforum er for diskutering av meninger, og ikke direkte kritisering.

9207230[/snapback]

 

beklager, jeg skal omformulere:

 

jeg mener at du må være et wowhue. jeg mener at du burde dra hodet opp av sanden og skjønne at dette spillet eier. vi mener at vi ikke gidder bruke mer av vinnertiden vår på å forklare deg det.

9223417[/snapback]

Weeeee...! Dette var jo bare über mega bra! Ufattelig bra comeback, diggurd. Har du gått på kveldskurs i retorikk, eller?

 

Mer seriøst. Når du ikke gidder å forklare hvorfor "dette spillet eier" og synes det holder å be andre "dra hodet opp av sanden", så kan du generelt sett bare "bruke mer av vinnertiden din" på andre ting enn å skrive meningsløse innlegg.

 

Takk.

9228438[/snapback]

 

Det eier absolutt ikke, og jeg er ikke det "wowhue" engang. Dette var bare ræva....og på nivå med Guildwars.

Lenke til kommentar
Det eier absolutt ikke, og jeg er ikke det "wowhue" engang. Dette var bare ræva....og på nivå med Guildwars.

9232866[/snapback]

Nå har jeg ikke prøvd Fury selv, og er generelt sett ikke sånn kjempeinteressert i den type spill, men jeg vil nå si at hvis Fury er på nivå med Guild Wars, så kan det umulig være ræva. ;)

Lenke til kommentar
Det eier absolutt ikke, og jeg er ikke det "wowhue" engang. Dette var bare ræva....og på nivå med Guildwars.

9232866[/snapback]

Nå har jeg ikke prøvd Fury selv, og er generelt sett ikke sånn kjempeinteressert i den type spill, men jeg vil nå si at hvis Fury er på nivå med Guild Wars, så kan det umulig være ræva. ;)

9232920[/snapback]

 

 

Du om det. GuildWars er om mulig et av de dårligste MMOene som noengang har blitt gitt ut. Eneste grunnen til at det har blitt så populært som det det har blitt er at det er nada månedsavgift.

Lenke til kommentar
Du om det. GuildWars er om mulig et av de dårligste MMOene som noengang har blitt gitt ut. Eneste grunnen til at det har blitt så populært som det det har blitt er at det er nada månedsavgift.

9233098[/snapback]

Så... den eneste grunnen til at jeg brukte altfor mange timer på å spille Guild Wars for et par år siden, var fordi det var gratis? Så det er sånn det henger sammen. At jeg ikke har skjønt det før. Sikkert derfor jeg ikke liker WoW, fordi jeg må betale for det. Ah, alt ble plutselig så mye klarere nå!

 

Men men, så vidt jeg har skjønt blir Fury også uten månedsavgift, så da er det jo bare å hive seg på!

Lenke til kommentar
Du om det. GuildWars er om mulig et av de dårligste MMOene som noengang har blitt gitt ut. Eneste grunnen til at det har blitt så populært som det det har blitt er at det er nada månedsavgift.

9233098[/snapback]

Så... den eneste grunnen til at jeg brukte altfor mange timer på å spille Guild Wars for et par år siden, var fordi det var gratis? Så det er sånn det henger sammen. At jeg ikke har skjønt det før. Sikkert derfor jeg ikke liker WoW, fordi jeg må betale for det. Ah, alt ble plutselig så mye klarere nå!

 

Men men, så vidt jeg har skjønt blir Fury også uten månedsavgift, så da er det jo bare å hive seg på!

9233586[/snapback]

 

Er gutta bak StarCraft som har laget Guild Wars, og begge spillene er toppklasse innenfor sin sjanger. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ble litt skuffa syns det var så uoversiktelig, man bare beiner rundt og spammer hot keys.

9235022[/snapback]

 

Det er CS:S som møter Oblivion, er du ikke rask nok på avtrekkeren dør du. :p

 

Ser du spiller wow... Tipper ingen som spiller wow fast liker dette spillet. Av forskjellige grunner.

Din er at du er vant til å bruke 1 minutt på å drepe et creep. :p

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Jeg ble litt skuffa syns det var så uoversiktelig, man bare beiner rundt og spammer hot keys.

9235022[/snapback]

 

Det er CS:S som møter Oblivion, er du ikke rask nok på avtrekkeren dør du. :p

 

9238766[/snapback]

 

he he. bortsatt fra at CS faktisk tar skills. Her er det nada snakk om å sikte, kun smashe knapper. Rett og slett WoW på drugs, dødskjiipt. AoC blir sååååå mye bedre.

Lenke til kommentar
Du om det. GuildWars er om mulig et av de dårligste MMOene som noengang har blitt gitt ut. Eneste grunnen til at det har blitt så populært som det det har blitt er at det er nada månedsavgift.

9233098[/snapback]

Så... den eneste grunnen til at jeg brukte altfor mange timer på å spille Guild Wars for et par år siden, var fordi det var gratis? Så det er sånn det henger sammen. At jeg ikke har skjønt det før. Sikkert derfor jeg ikke liker WoW, fordi jeg må betale for det. Ah, alt ble plutselig så mye klarere nå!

 

Men men, så vidt jeg har skjønt blir Fury også uten månedsavgift, så da er det jo bare å hive seg på!

9233586[/snapback]

 

Er gutta bak StarCraft som har laget Guild Wars, og begge spillene er toppklasse innenfor sin sjanger. ;)

9234361[/snapback]

 

Ja her har vi mye IQ?

Lenke til kommentar

Er gutta bak StarCraft som har laget Guild Wars, og begge spillene er toppklasse innenfor sin sjanger. ;)

9234361[/snapback]

 

Ja her har vi mye IQ?

 

ArenaNet is a computer game developer and part of NCsoft Corporation, founded in 2000 by Mike O'Brien, Patrick Wyatt and Jeff Strain, former Blizzard Entertainment members that played important roles in developing the highly successful computer games Warcraft, StarCraft, Diablo, Diablo II, and the Battle.net gaming network. ArenaNet's offices are located in Bellevue, Washington.

 

In the Guild Wars community, ArenaNet is often referred to as A.Net, in a similar fashion to the abbreviation B.Net for Battle.net.

http://en.wikipedia.org/wiki/ArenaNet

 

Bøy deg ned og slikk støvler. De er møkkete etter ownage i Fury. :ph34r:

 

Aizen taicho: ifølge Fury launcheren min så står det 2 days 05h 39m 39s til neste gang serveren åpner. :) Den er åpen hver helg og launcheren viser alltid hvor lenge det er igjen til neste gang den åpner igjen.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...