Gå til innhold

Fury beta, fler som skal prøve?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns grafikken var litt dårlig, men har jo ikke kommet helt inn i det enda

9157627[/snapback]

 

Grafikken er litt dårlig? Beste jeg har sett i et MMORPG, ever.

 

uff, boooooooring

9158039[/snapback]

 

Hvor lenge spilte du? Ikke engang forbi tutorial? neivelnei. :ermm:

 

OT: Sabla moro, synd at det bare er åpent denne helgen..! Gleder meg til dette kommer ut. Er som 3rd person CS:S bare med alle deilige RPG og PvP elementer inkludert. :D

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Syns grafikken var litt dårlig, men har jo ikke kommet helt inn i det enda

9157627[/snapback]

 

Grafikken er litt dårlig? Beste jeg har sett i et MMORPG, ever.

 

uff, boooooooring

9158039[/snapback]

 

Hvor lenge spilte du? Ikke engang forbi tutorial? neivelnei. :ermm:

 

OT: Sabla moro, synd at det bare er åpent denne helgen..! Gleder meg til dette kommer ut. Er som 3rd person CS:S bare med alle deilige RPG og PvP elementer inkludert. :D

9158064[/snapback]

 

 

Spilte et par timer, forbi tutorial. Spilte arena eller hva det nå var. Kjedelig imo.

Lenke til kommentar

Virker da utrolig ubalansert etter det jeg har spilt, ca 3-4 timer. Er jo folk som kan stå og heale seg selv, uten noe somhelst casting tid eller interruptions. Instant ranged fireballs og whatnot er også kos når man prøver å spille en stakkars melee klasse med 2 sverd, kommer meg jo ikke innpå folk engang.

 

Var også tydelig at høylvl folk ble matchet opp med lavere lvl hele tida, var en kar som løp rundt og drepte alle med 1 slag, og hadde selv uendelig liv. Kan ikke si at jeg er noe særlig imponert av dette spillet hittils hvertfall.

Lenke til kommentar
1:Virker da utrolig ubalansert etter det jeg har spilt, ca 3-4 timer. Er jo folk som kan stå og heale seg selv, uten noe somhelst casting tid eller interruptions.

 

2:Instant ranged fireballs og whatnot er også kos når man prøver å spille en

stakkars melee klasse med 2 sverd, kommer meg jo ikke innpå folk engang.

 

Var også tydelig at høylvl folk ble matchet opp med lavere lvl hele tida, var en kar som løp rundt og drepte alle med 1 slag, og hadde selv uendelig liv. Kan ikke si at jeg er noe særlig imponert av dette spillet hittils hvertfall.

9161577[/snapback]

 

1: Fikk du ikke med deg at det sto Beta skrevet omtrent overalt? Står til og med at det er en "preview" version og at ingenting du spiller er endelig. Vel, tydelig noen som ikke leser loading skjermen.

 

2:Er du melee har du fra starten av en egenskap som heter Rush eller Blitz, den lar deg løpe 5 - 45m rett opp i trynet på fienden, de fleste spells har bare 40m rekkevidde så ikke no problem å ta spellcasters.

 

Fordelen med å bli matchet opp mot/med høyt level spillere er at du får myemer penger og mye bedre items når runden er ferdig. Men syntes det er rart at du får ca 20x mer penger / loot når du spiller Vortex, uansett om det er mot/med høyt lvl spillere eller ikke... Jaja, beta-beta. :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er jeg klar over at det er snakk om en Beta preview, jeg synes bare det var utrolig vanskelig generelt å drepe folk. Med instant cast heals og alt det, tviler på at det er et konsept som forandres når spillet går retail. Den rush spellen jeg har blinker meg frem til fienden, men med ett jeg er der så forsvinner de gjerne igjen :p

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er jeg klar over at det er snakk om en Beta preview, jeg synes bare det var utrolig vanskelig generelt å drepe folk. Med instant cast heals og alt det, tviler på at det er et konsept som forandres når spillet går retail. Den rush spellen jeg har blinker meg frem til fienden, men med ett jeg er der så forsvinner de gjerne igjen :p

9163144[/snapback]

 

jext, du må være et wowhue. seriøst dra hodet opp av sanden og skjønn at dette spillet eier. vi gidder ikke bruke mer av vinnertiden vår på å forklare deg det.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke wowspiller nei, men spilte det før. Det du sier er altså at min mening er feil, av grunner du ikke vil forklare. Dette hindrer meg i å "dra huet opp av sanden" som du elegant skriver. Et diskusjonsforum er for diskutering av meninger, og ikke direkte kritisering.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke wowspiller nei, men spilte det før. Det du sier er altså at min mening er feil, av grunner du ikke vil forklare. Dette hindrer meg i å "dra huet opp av sanden" som du elegant skriver. Et diskusjonsforum er for diskutering av meninger, og ikke direkte kritisering.

9207230[/snapback]

 

beklager, jeg skal omformulere:

 

jeg mener at du må være et wowhue. jeg mener at du burde dra hodet opp av sanden og skjønne at dette spillet eier. vi mener at vi ikke gidder bruke mer av vinnertiden vår på å forklare deg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...