anders! Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Avbestilte i går et 8800 Ultra kort til brodern ettersom jeg ikke vet om det er verdt å bruke 1100 kr mer på Ultra kortet? Jeg mente selv i starten at 8800 ultra var det riktige men etter en stund begynte det å vippe mot 8800 GTX og et par med 2GB RAM. Det endte med at jeg avbestilte og kunne ta i mot noen gode råd. Årsaken til at jeg jeg og brodern tenkte på ultra kortet var for å få god ytelse i de nye spillene men nå er vi usikre ettersom ytelsesforskjellen ikke er så enormt stor, snakk om 10% bedre ytelse! Hva skal vi gjøre? Vet at det er flere av brukerne her som har et 8800GTX kort eller 8800 ultra og vi er veldig takknemlige for alle svar som kan hjelpe oss med å velge! Alle svar og tips taes i mot med stor takk! Hilsen Anders og Kriss! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bare lest topic og jeg sier NEI !!! Det er ikke verdt det om du ikke vil ha en lenger E-Penis da Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 8800GTX holder i lange baner. Driver alt som er av nye spill uten problemer. Ultra er vel mer for skrytefaktoren. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Eneste absolutt eneste forskjel utenom kjøleren er at Ultra bruker 0.8ns minne mot 1.0ns minne så man kan komme litt lenger på Ultra på minne fronten og kortere om man er uheldig så det er ikke verdt 50-150Mhz mer på minne ved OC Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 I tillegg hører jeg at den nye kjøleren på 8800 Ultra kommer i konflikt med SATA kontakter på endel hovedkort. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bare de som har plassert S-ata bortene like under PCIe slotten gå for gigabyte and problem solved Lenke til kommentar
anders! Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar! Ble til slutt et 8800 GTX kort og 2GB med RAM! Det er vel en bedre investering enn et ultra kort eller? Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar! Ble til slutt et 8800 GTX kort og 2GB med RAM! Det er vel en bedre investering enn et ultra kort eller? Takk for tilbakemeldinger 9155674[/snapback] Godt valg det. Hvis du vil ha litt ekstra hastighet kan du prøve å klokke 8800GTX-kortet ditt til Ultra-hastigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå