Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ett ikon dukket opp ned til høyre i oppgavelinjen under installasjon av HP skriver/scanner. Når jeg har musmarkøren over står det: "Trygg fjerning av maskinvare". Hvorfor får jeg dette ikonet? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det skal være der i noen tilfeller... Ikke bry deg om det, helt normalt Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Får du alltid når du kobler til USB enheter og/eller SATA disker, men har ingen særlig betydning for en skanner. Om du imidlertid plugger inn en USB minnepenn kan det være greit og "koble den fra" ved å dobbeltklikke på ikonet for å unngå å miste ev. data som ikke er ferdig overført mellom enheten og PC'en. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg bruker den hver gang jeg skal unplugge USB enheter. De kan bli skadet eller miste data hvis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 du kan gjemme ikonet, hvis den irritere deg. høyreklikk start>egenskaper>oppgavelinje>tillpass her kan du velge: vis alltid, skjul når innaktiv eller skjul alltid. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå