Kriz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei ! Har planer om å kjøpe meg en Zepto 2002 i nærmeste fremtid. Pc`en skal brukes til skolearbeide og prosjekt presentasjoner, og jeg har i den anledning et par spørsmål om viften på denne modellen. Har hørt at den bråker en del, men til dere som har erfaring med zepto 2002: kobler viften ofte inn viss en kjører prosessoren på laveste hastighet ? Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Er dette et stort problem for zepto 2002? Jeg har også vurdert å kjøpe meg en zepto maskin men er veldig usikker da jeg også vurderer dell 4150...... :-? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei ! Har planer om å kjøpe meg en Zepto 2002 i nærmeste fremtid. Pc`en skal brukes til skolearbeide og prosjekt presentasjoner, og jeg har i den anledning et par spørsmål om viften på denne modellen. Har hørt at den bråker en del, men til dere som har erfaring med zepto 2002: kobler viften ofte inn viss en kjører prosessoren på laveste hastighet ? Ikke for å være frekk men det er det dumeste jeg har hørt. Jeg har zepto 2001 modellen den støyer ikke i det heletatt. Og teknisk sett er 2001 og 2002 samme maskin foskjellen er bare cpu og ram. NB!! Prøver faktisk å selge min 2001 modell for å kjøpe 2002 modellen. Se her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=80054 Lenke til kommentar
Kriz Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Hvorfor er det det dummeste du har hørt ? Har sett mange tester av zepto 2002 der de påstår at viften støyer mere en andre modeller i samme klasse. Men nå har jeg bestillt meg en zepto 2002, så jeg kan forhåpentlig poste mine erfaringer mot slutten av denne uken 8) Lenke til kommentar
Kriz Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hei! Nå er zeptoen min kommet og jeg har kjørt den i hele dag Kan ikke annet en å skryte av den så langt. Den påståtte viftestøyen har jeg ikke sett mye til 8) Viftene slår seg nesten aldri på når en surfer eller holder på med office arbeide og det til og med når jeg kjører bånn spiker ! Har ikke fått testet den i spill ennå, men det kommer..... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei! Nå er zeptoen min kommet og jeg har kjørt den i hele dag Kan ikke annet en å skryte av den så langt. Den påståtte viftestøyen har jeg ikke sett mye til 8) Viftene slår seg nesten aldri på når en surfer eller holder på med office arbeide og det til og med når jeg kjører bånn spiker ! Har ikke fått testet den i spill ennå, men det kommer..... Den blir veldig varm på undersiden etter noen timers bruk . Jeg brenner meg når jeg tar på den etter og ha spilt noen timer. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kriz; Man ser ikke mye til viftestøy nei, man HØRER...hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå