Gå til innhold

GPRS kort til bærbar


Anbefalte innlegg

Jeg har behov for å få tak i et GPRS kort som kan brukes i en bærbar maskin. Fattern stoler ikke på mobiltelefonen til å koble seg til nettet lenger etter at han satt i tilsammen 4 timer i telefon med Ventelo for å finne ut hvorfor han blir kastet av nettet etter noen få minutter. Noen som har peiling på hva som er bra av slike kort på markedet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok det at det er EDGE. Det vet jeg finnes. D211 blant annet ja er et godt og gammelt kort. Men 3G derimot. det er værre. for når man skal kjøre GPRS så blir det litt dumt at det ikke er 3G kort når teknologien først finnes. men disse kortene kan jo kjøpes til en grei penge hvis man binder seg til en av de duopolistene sine månedspris - fri bruk greier.

Telenor har jo nå kommet med noe som fri bruk etter 17 og før 06 så kan du kjøpe et USB 3G modem til 300 kroner om du binder deg i 12 mnd. Husker ikke om det er HSDPA på det USB modemet, men stemmer det at det er og du bor på sentrale østlandsområdet så får du jo teoretisk 1,3 megabit istdet for 280kb som du får med EDGE

 

EDIT: korrektamundo. Jeg så på feil plass

 

her har du en del 3G kort

 

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Endret av Gromit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...