Mariannezoey Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Heisann! jeg lurer bare på hva som regnes som rent muskelkjøtt? forer min valp på V&H (ikke valpeforet, de fikk det etter at jeg hadde bestilt ) men har lest at det går bra, så lenge valpen får noen måltider med rent muskelkjøtt, sånn at den ikke får for mye kalsium i seg... noen forslag på hva jeg kan gi henne da? duger kyllig og fisk? og hva er den beste fiberkilden for hund (valp) hehe.. noen spm ja, håper på svar;) hilsen Marianne og Zoey Lenke til kommentar
smlia Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Heisann! jeg lurer bare på hva som regnes som rent muskelkjøtt? forer min valp på V&H (ikke valpeforet, de fikk det etter at jeg hadde bestilt ) men har lest at det går bra, så lenge valpen får noen måltider med rent muskelkjøtt, sånn at den ikke får for mye kalsium i seg... noen forslag på hva jeg kan gi henne da? duger kyllig og fisk? og hva er den beste fiberkilden for hund (valp) hehe.. noen spm ja, håper på svar;) hilsen Marianne og Zoey 9155032[/snapback] Muskelkjøtt? Aldri hørt om, til tross for at jeg har hatt både en og to hunder ,men mine hunder har da aldri lidd noen nød. Hvordan kan man vite at hunder hat fått i seg muskelkjøtt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå